Nog maar 3 dagen... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Nog maar 3 dagen... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 dagen...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 Januari 2012 | Nederland, Zwolle

Jeetje wat gaat de tijd snel! Vorige week zaterdag hebben Sandra en ik ons afscheidsfeestje gehouden en het was erg gezellig! Ontzettend leuke cadeautjes gekregen en ook veel lol gemaakt uiteraard.

Maandag vertrek ik om 17:45 vanaf Schiphol en kom ik rond 4:00 's nachts aan in Seoul (zuid korea) waar we gaan overnachten. Mijn volgende reisverslag zal dan ook denk ik vanuit Korea zijn, als we daar fatsoenlijk internet hebben uiteraard.

Verder ben ik druk bezig om mijn koffer in te pakken, wat nog een flink karwei is... max 23 kilo blijft elke keer weer een uitdaging!

30 januari begin ik op Ascham school, voor degene die het leuk vinden heb ik hier de link van de website van de school: http://www.ascham.nsw.edu.au/
De eerste week in Sydney zitten Sandra en ik in een hostel! The palms: http://www.thepalmsbackpackers.com/lang/en/index.html
In de eerste week zullen we verder zoeken naar een kamer/huisje.

Aankomende zaterdag wordt de verjaardag van mams nog gevierd en dan volgt ook het afscheid van familie *snik*

Nou mensen, tot zover het laatste verslag uit Nederland!

Liefs, Marieke

  • 20 Januari 2012 - 18:01

    Ronald & Fancy:

    Heeej...
    Ja, het komt nu echt dichtbij.. Succes met de koffer en geniet nog even van het mooie Nederland... Sterkte met het afscheid nemen en een hele goeie reis gewenst!
    Liefs, Ronald & Fancy

  • 20 Januari 2012 - 18:26

    The Buitfamily:

    We zien je morgen nog wel maar alvast succes met het pakken van je koffer.

  • 20 Januari 2012 - 20:04

    Evelien Doorn:

    Het aftellen is begonnen!
    Sterkte met afscheid nemen en een hele goede reis toegewenst!
    Ik ga je volgen!
    Groetjes Evelien
    p.s. Ik zal Ronja wel wat vaker knuffelen!

  • 21 Januari 2012 - 09:10

    Jan Ellis & Ronja:

    *JALOERS* Er zijn ergere dingen dan een koffer inpakken met ALLEEN maar zomerjurkjes! :P Overwinteren in Australië.. Jaja, en ons hier achterlaten in de regen ;)


  • 21 Januari 2012 - 09:19

    Marianne:

    We wensen je een goeie reis toe.
    En zekers van gaan genieten.En moeders de maanden vliegen om.
    (Ervaringsdeskundige)

    TJUUUUUUUUUUUS

    Marianne

  • 22 Januari 2012 - 14:05

    Willy:

    Nog een goede reis morgen en ik ga je volgen hoor. Je zal de koffer nu wel klaar hebben . Geniet van deze reis en ik lees het volgende week wel, hoe de reis is verlopen.

  • 22 Januari 2012 - 21:29

    Tante Lien:

    heey lieverd, hoop dat jullie
    een goeie vlucht hebben.
    En vanaf nu ga ik je volgen hoor!
    Passen jullie goed op, maar och dat doe altijd al.

    xxxxxxxxxxxxxxxjes Tante Lien

  • 23 Januari 2012 - 11:41

    Marjolijn:

    hey meid,

    ook namens ons een hele goeie vlucht. we kijken uit naar je volgende verslag.
    nu is het dan toch werkelijkheid, dus maak er een super tijd van.

    xxx Wim,Marjolijn,Willian en Roalt.

  • 23 Januari 2012 - 20:36

    Nienke Hulzebosch:

    Hoi Marieke,

    Ik was al te laat om jullie de vorige keer nog te spreken, maar:
    Heel veel succes en plezier met alles wat jullie in Australië gaan doen!
    Maak er wat moois van.

    Groetjes,
    Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 15060
Totaal aantal bezoekers 84415

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: