Een dagje met vanalles en nog wat - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Een dagje met vanalles en nog wat - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Een dagje met vanalles en nog wat

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Mei 2012 | Australië, Sydney

Hoi hoi!

Vandaag hebben we wederom lekker uitgeslapen! Nou ja, 9 uur is voor mij uitslapen ;) Ik heb lekker gelezen, ontbeten en op een gegeven moment toen Sandra wakker was, was ik al aan m'n lunch toe, haha.

Omdat ik nog wat spullen was vergeten op Ascham, besloten Sandra en ik nog even langs te gaan om die spullen op te halen. Het was heel snel, weer gedag gezegd tegen de receptioniste en binnen 5 minuten stonden we weer buiten. Daarna heb ik nog even een doos gekocht bij het postkantoor, aangezien ik wat spullen naar Nederland wil sturen. Het is uiteindelijk een pakket van 7 (!!) kilo geworden via sea mail, dat tot 3 maanden kan duren om aan te komen. Hoera... hopelijk heeft de boot wind mee...

Voor de rest hebben we weinig gedaan, boodschapjes, ijsje gegeten en dat was het alweer. Vanavond gaan we waarschijnlijk nog een drankje doen in de bar en morgen gaan we naar Paddy's Market (een soort zwarte markt).

Liefs!

Ps: Sorry dat jullie gisteren zoveel mailtjes kregen, de site liep vast, dus ik klikte iets te vaak op 'versturen' ;)

  • 04 Mei 2012 - 12:07

    Tante Lien:

    Nou je hebt al aardig extra kilo's vergaard zeg haha....
    Met 20 kilo Aankomen en met 27 kilo terug komen hahaha.."
    Maar gelukkig kun je de extra kilo's opsturen,je hebt geluk als je het voor de winter weer in huis hebt t'jonge 3maand onderweg als je pech hebt!
    Ik hoop dat je er geen spullen in gedaan hebt die je binnenkort nodig hebt haha...
    Over 3/4 dagen stap je weer op het vliegtuig met bestemming Nederland jeeeeeeeeeey
    We zijn blij dat je dan nu toch weer thuis komt,het was lang maar toch is de tijd omgevlogen!
    Ik weet niet of je nog een keer een verslag doet,ik zie het wel!
    Hou mijn mail in de gaten!

    LIEFS TANTE LIEN

  • 04 Mei 2012 - 16:23

    Marjolijn:

    Heej,

    Nou toch nog 7 kilo....toppertje haha
    Nou ik hoop voor dat hij idd wind mee heeft. Oeff 3 maanden. Das lang.
    Heerlijk he dat uitslapen, kun je zo aanwennen. Niets mis mee.
    Nu moet je natuurlijk niet teveel kopen op die zwarte markt he. Maar dat zul jezelf wel in de gaten houden.
    Vast raar he dat je straks alweer weggaat daar. Straks weer wennen aan de huisregels van je pa en ma. Oefff
    Haha maar die zullen wel mee vallen.
    Nou kijk er nog maar eens goed rond.

    Dikke kus mij

  • 04 Mei 2012 - 21:09

    Pa En Ma:

    Hoi hoi,

    En heb je nu alles weer bij elkaar geraapt.
    Zou vervelend zijn als je wat vergeten bent want je gaat niet even heen en terug.
    Is alles rustig of heb je weer een gas of brand alarm.
    Want waar jullie zijn gebeurt altijd wel wat.
    Niet echt saai.
    Ik begrijp dat ik dus van de week nog geen post hoef te verwachten uit Sydney.
    Is straks gewoon een verrassing wat je nog aan kleding had.
    Nog 1 vlucht en dan zit het erop.
    We kijken naar je uit.

    Dikke kus en knuffel van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 84487

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: