Heerlijke dag!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Heerlijke dag!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Heerlijke dag!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Januari 2012 | Australië, Sydney

Hey allemaal!

Vandaag is het echt ontzettend lekker weer!! 28 graden en de zon laat zich ook eens weer een keer zien! Heerlijk.

We moesten al vroeg op pad om naar het tweede huisje te kijken, daar eenmaal aangekomen was het een beetje een domper: NIEMAND THUIS. En de telefoon werd ook niet opgenomen.. lekker dan..
Dus we zijn er al snel uitgekomen: Het wordt het eerste huisje in 361 Sussex street (hij staat op google maps).
We hebben het meisje direct opgebeld en gezegd dat we graag de kamer willen huren. Dat is dus geregeld! Wel een fijn gevoel hoor..

Daarna zijn we naar het Opera house en de harbour bridge gegaan. Echt leuk om in het echt te zien. Uiteraard hebben we daar ook lekker gegeten en van de zon genoten.. Enne, tja ik ben dus verbrand.. had me wel ingesmeerd hoor!!
Het was echt heerlijk om daar bij t water te zitten en te genieten van de zon (Ik wil jullie echt niet jaloers maken ;) )

Na de brug en het opera house bekeken te hebben zijn we door gegaan naar de botanische tuinen en daar lopen wat geinige beestjes rond. Een soort vogel met een hele lange snavel (zwart met wit), maar ik kan de naam nergens vinden! Wie de naam voor me vind krijgt een koekje :P Daarnaast wat leuke spinnen en een vleerhond hebben we ook gespot!!

Nu zitten we bij de macDonalds, omdat daar wel fatsoenlijk internet is dat je er niet om de haverklap uit gooit :) Straks maar eens even after sun en wat andere boodschapjes halen.

Dit was het voor vandaag!! Morgen de laatste echte vrije dag en dan is het tijd voor stage!! Ook wel weer leuk!

Dikke zoen van mij!

• 28 Januari 2012 - 08:33

Ronald & Fancy:

Heej Marieke..

Leuk om je zo te kunnen volgen hoor... Leuke foto's... Succes met je stage en maak er een mooie tijd van!

Liefs, uit Hasselt

• 28 Januari 2012 - 12:05

Saskia:

Hihi super leuk om de foto's te zien en je verhalen te lezen! Ben blij dat het al wat beter met je gaat en je leuke dingen aan het doen bent :)
    Enne mriek.. er zijn miljoenen vogels die zwart wit zijn :-P maar als je er nu een foto van maakt en even op stuurt.. dan zal ik het even aan mn papa vragen, want ik wil een koekjeee! :D
    Wanneer heb jij je eerste stagedag? Als da nog even duurt.. geniet dan vooral van je vrije dagjes,, relaxen in het zonnetje, cocktailtje, surfdudess ,, dat soort dingen :) hihi have fun girl!

liefss van hier!

• 28 Januari 2012 - 14:34

Jan Ellis En Ronja:

Hoi hoi!
    Wat een leuke foto' s! :)
    Wel raar om jullie in zomerkleding te zien.. Wij krijgen aankomende week vorst als we de kenners moeten geloven..

Wat fijn dat jullie een huisje hebben gevonden. Kunnen jullie de koffers ook eens uitpakken haha.

Veel plezier op jullie laatste vrije dag!
    enne.. Smeren he!! ;)

Kuss en veel liefs vanuit Streukel!
    En een heule dikke knuffel van Ronja!

• 28 Januari 2012 - 15:53

Tante Lien:

Hey Marieke,
    Je ligt als ik dit schrijf lekker te slapen waarschijnlijk haha!
    Maar weer een leuk verhaal zeg,en wat fijn dat jullie een kamer hebben gevonden!
    Ook hele mooie foto's,en dat mooie weer zeg ik ben echt wel jaloers haha
    Doen jullie kalm aan, ik wacht met veel plezier op je volgende verslag.

Xxxxxx tante lien

• 28 Januari 2012 - 20:21

Marieke:

Hey allemaal!!

Leuk dat jullie nog steeds reageren!! Ik probeer elke dag wat te typen, maar het internet werkt hier niet altijd mee, dus soms kan een verslag wat later komen. Vanaf woensdag heb ik hopelijk internet dat het WEL altijd doet..

Enne, Sas: Maandag maak ik kennis met de mentoren en collega's, dinsdag is de eerste lesdag!!

Nou, sterkte allemaal met de komende vorst!! Zal aan jullie denken hier ;) Goed warm aankleden he!! hahaha

• 29 Januari 2012 - 08:57

Bernadette:

Heej Marieke,

Fijn dat jullie een huisje hebben gevonden. Jullie hebben al veel gezien. Je kunt dus al een aantal dingen van ons lijstje afstrepen. ;)
    Wanneer moet je precies beginnen met stage?
    Leuk dat je de foto's ook laat zien. Dan heb ik een beetje een idee wat je doet.

Liefs

• 29 Januari 2012 - 15:30

Pa En Ma:

Hoi hoi,
    Nou we zijn benieuwd hoe de kennismaking is verlopen. Jullie hadden toch geen korte broeken en teenslippers aan,haha.
    Een heerlijk idee dat jullie niet onder de brug in een doos hoeven te slapen. En is de brand al een beetje uit je gezicht????
    Toch maar een paar jallies uitgeven voor een petje. Tot mails.
    Dikke kus pa en ma

• 29 Januari 2012 - 16:58

Mirthe:

Hee Marieke!! Wat leuk om te lezen hoe jij en Sandra het hebben!! Ook super dat jullie nu een huisje/kamer hebben!!

Heel veel plezier en succes daar nog!

xx Mirthe!

• 29 Januari 2012 - 17:21

Bennie:

hoi marieke
    je maakt ons zeker jaloers met dat mooie weer , tis hier wel anders , we kunnen de schaatsen uit het vet halen , veel succes daar en geniet ervan .

• 29 Januari 2012 - 18:38

Merel:

Heel gaaf om al die verhalen van jullie te mogen lezen! Het klinkt allemaal heel goed, de foto's zien er leuk uit en het zal wel heel fijn zijn dat jullie nu ook een kamer hebben!

Veel succes op stage morgen en alle stagedagen daarna! En geniet ervan!

Liefs,
    Merel

• 29 Januari 2012 - 19:26

Sanne:

HooijJJ! :D
    Wat leuk om te lezen wat je allemaal al beleeft hebt, en de foto's te zien natuurlijk! Leuk om te lezen dat je al wat puntjes van ons lijstje hebt afgewerkt! Ben heel benieuwd hoe 't was! Fijn om te lezen dat jullie een huisje gevonden hebben!

Liefs!

• 29 Januari 2012 - 21:24

Pa En Ma:

Hoi hoi lees dat het bij jullie 35 graden is en hier................sneeuwt het!!!
    Zijn jullie al jaloers op ons,haha
    Pa en Ma