Laatste week! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Laatste week! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Laatste week!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 April 2012 | Australië, Sydney

Hallo hallo!

Sorry dat ik het liet afweten gisteren, maar ik voelde me niet helemaal fit en ik heb ook niet veel gedaan, vandaar ;)

Vandaag is de laatste week stage ingegaan! Toen ik vanochtend op stage kwam was mijn mentor in gesprek met ouders, dus ik kon lekker wakker worden met een kop thee in de staff room :)

Tegen half 9 ging ik weer naar boven om de buddy chart te verwisselen en even later kon de dag beginnen! Er waren veel gaten in het rooster vandaag! Er werd vooral veel getoetst en ik was vandaag vooral bezig met kinderen helpen en kleine klusjes doen voor m'n mentor. Les geven zit er niet meer in; er worden nu vooral dingen afgemaakt en achterstanden worden ingehaald. Op zich wel lekker rustig voor mij! Ik hoef me nu niet meer druk te maken om m'n lesvoorbereidingen, dus dat is wel weer positief. En ik vind het heerlijk om van die klusjes te doen!

's Middags was er een leuke opera voorstelling van Hans en Grietje in het theater van Ascham! Jaja, Ascham heeft een eigen theater ;) (MET ascham vloerbedekking waar het logo in zit verwerkt, hahaha)
De voorstelling was precies lang genoeg, wantt op een gegeven moment had ik het wel weer gehad met dat hoge gegil, haha! Op zich zat het wel leuk in elkaar en het is natuurlijk een leuke manier om kinderen in aanraking te laten komen met opera! ;)

Na de voorstelling hadden de dames mandarin, dus hadden mijn mentor en ik vrije tijd waarin we nog wat kleine klusjes konden doen, zoals kopiëren! Altijd een feest ;)
Op een gegeven moment ging ik naar beneden om wat papier te halen en om mijn fototoestel op te halen bij Sandra. Ik werd toen gevraagd om een foto te maken van haar klas, die erg leuk zijn geworden! Wat een dotjes, die kleuters! :)
De foto's waren snel gemaakt en het laatste half uurtje school ging in!

Aan het einde van de dag vertelde Sandra dat haar mentor een lunch voor ons afscheid aan het regelen was. Ze had al gereserveerd bij een restaurant en ze wilde weten hoe ze onze namen schreef.. hmm verdacht? ;) De lunch is op donderdag en dat terwijl je dacht op woensdag vakantie te hebben, haha!
We moeten rond 1 uur op Ascham zijn en daarna kunnen we meerijden met Sandra's mentor naar het restaurant! Ben erg benieuwd! :D Wel leuk dat ze zoiets doen natuurlijk!

Eenmaal thuis is Sandra begonnen met haar voorbereidingen voor het afscheid! Ze maakt erg leuke taartpuntjes, waar ze iets in gaat doen (maar ze weet nog niet wat ;) )

Vanavond staat er niks op het programma, behalve met de voetjes omhoog en lekker een filmpje kijken!

Dit was het voor vandaag! Tot morgen!

Xxx Marieke

Ps; Marjolijn, we hebben heeeeeerlijke spruitjes gegeten! Met aardappels en spekjes! Yummmm

  • 02 April 2012 - 09:45

    Marjolijn:

    Hey Wijfie,

    Nou tis je vergeven hoor. Had idd gisteravond na de party nog gauw even gekeken of je geschreven had. Helaas voor ons...niets. Maar als je niet lekker bent is dit wel het laatste waar je zin in hebt. Ik hoor dat je je weer wat beter voelt. Wel heerlijk zo chill daggie. En wat ontzettend leuk die lunch. Dan zijn ze toch wel erg wijs met jullie. Leuk hoor. Heerlijk spruitjes>>>mmm>>>> haha
    Wel gezond met veel vitamientjes. Leuke foto's en dan een eigen theater.....wauwie he....haha Nou geniet van je laatste dagen daar en denk aan jezelf meiss. Doe lekker kalm aan zodat je straks weer fit bent voor je welverdiende vakantie.

    dikke kus mij

  • 02 April 2012 - 11:38

    Tante Lien:

    Heey Marieke,

    Hebben ze daar een heuse theater!
    Wat is een mandarin?
    Ik heb gisteren niks gemist haha...
    Heb je gezellig gesproken via de Skype!
    Wat leuk dat ze lekker met jullie gaan lunchen,of ze gek met julie zijn!
    Nou Meisie ik hoop voor je dat je ongemaken gauw over zijn!
    Ik zou zeggen tot morgen maar weer!

    Lots of love Tante Lien

  • 02 April 2012 - 12:02

    Jan Ellis En Ronja:

    Haaaj!

    Zo zo een theater.. Waarom ook niet, miste ik nog wel in het rijtje :P
    Maar goed, die kunnen we dus ook afvinken hihi.
    Ziet er wel erg leuk uit! Maar zit het ook wel eens vol?? Die ene foto ziet er wel wat zielig uit, een klein kluitje mensen haha!

    We zijn erg benieuwd naar jullie suprise-afscheidsparty!!
    Wel heel leuk dat ze iets voor jullie organiseren! :D

    Groetjes en tot snel! xxxXXXXxxx

  • 02 April 2012 - 19:13

    Pa En Ma:

    Hallo daar,

    Dus het wordt een rustig weekje voor je.
    Nou lekker hoor.
    Ohh inderdaad een theater hadden we nog niet in de stad.
    Staat die dicht bij het health center?
    Of toch meer richting kopieerkantoor.
    Kon je het theater zonder plattegrond vinden?
    Maar wel leuk dat ze zoveel variatie hebben.
    Dus jullie hebben supper hollads en gezond gegeten.
    Heerlijk spruiten,bij ons stond boerenkool op tafel.

    En ben je al begonnen om de koffer te sorteren,wat allemaal mee mag op vakantie?
    De temperatuur is daar goed.
    Zag vandaag dat het daar 31 graden is.
    Dus je bent je hoedje en zonnecreme straks nog wel nodig.

    Nou ga er weer mee stoppen.

    Dikke kus en knuffel van ons.

  • 02 April 2012 - 21:22

    Sanne:

    Wat leuk zeg, zo'n surprise afscheidslunch! Leuk dat ze dat doen! :)
    Zo, zo, doe maar luxe hoor met een eigen theater op school! Hahaha! Leuk dat de kids zo ook kennis maken met opera! Kan me wel voorstellen dat je dat wel snel zat bent ;)
    Dus je kan je laatste stagedagjes lekker aanlummelen op school? Kleine klusjes doen en kids helpen! Is ook super leuk toch? En kun jij lekker rustig aan doen, hoef je niet zo veel meer voor stage voor te bereiden, ook wel lekker! ;) Lekker zeg, die Hollandse pot: spruitjes! En dat helemaal aan de andere kant van de wereld ;)
    Maar doe je wel rustig aan? Denk een beetje aan jezelf, zodat je weer fit bent voor je begint met reizen! :)

    Liefs,
    Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 84460

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: