Lunch met collega's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Lunch met collega's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Lunch met collega's

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

05 April 2012 | Australië, Sydney

Hai hai!

Nou wat heerlijk zeg, vandaag konden we uitslapen! Wat een feest wordt het vanaf nu, want we hebben vakantie!

Ik heb lekker gedoucht (heb iets voor het raam moeten zetten want het raam is eruit gevallen gisteren.. IK WAS HET NIET!)
Maar het scheelt dat we op de 18e verdieping zitten, dus veel gluurders zijn er niet ;)

Rond kwart over 12 zijn we bepakt en bezakt richting het metrostation gegaan, want we laten heel wat spullen op Ascham, zodat we die niet allemaal mee hoeven te slepen. Handig!

Op school waren de leraren nog heel even bezig met wat dingen afmaken, dus Sandra en ik hebben nog even rustig voor de laatste keer in de staff room gezeten. Tien minuutjes gewacht en daarna gingen we met nog 3 collega's in een auto naar het restaurant.

Het was een leuke plek om te eten. Het heette 'Woollahra hotel' en de prijzen waren schappelijk. Ik had een hamburger met kip, sla, avocado en tomaat met frietjes voor 17 dollar.
De wijn was gratis, heb ik van m'n mentor gekregen, hihi!
Ja meer wijn, wat erg!
Mijn mentor zei nog dat het haar tegen viel dat we zonder haar naar de wijnbar waren gegaan.Haha, ik denk dat het goed was dat ze niet mee is gegaan ;)

Lekker geluncht en daarna gedag gezegd tegen de collega's. Ze wenstten ons allemaal een goede reis en veel plezier natuurlijk!
Sandra en ik werden weer afgezet bij het metro station door Sandra's mentor en haar man. Wat lief toch weer!

Toen we weer thuis waren was het alweer half 4 en we hebben dus niet veel meer gedaan. Ik moet nog wel hard aan de bak de komende dagen, maar zondag hebben we natuurlijk nog de lunch bij de familie van Sandra's mentor!

We hadden niet veel honger rond etenstijd, dus hebben gewoon een lekker cup a soupje genomen. Nu lekker een flimpje kijken en morgen gaat het harde werk dan nog even beginnen!

Dikke smak!

• 05 April 2012 - 10:26

Marjolijn:

oke oke we geloven je , dat je t raam niet naar beneden hebt gegooit, mare....waar is ie nu dan?

moesten jullie, arme schaapjes, nou zelf julliemlunch betalen...op de wijn nadan? tsjonge dacht dat jullie die lunch kregen.
    Maar gooed ...17 dollar is idd nog te betalen.

dus jullie hebben nog een broek,shirt wn 2 schone onderboeken en de rest heb je achtergelaten? nou ben benieuwt.
    Moeten we nog een extra vliegtuig jullie kant opsturen 8 mei?
    Voor al jullie spullen?
    we horen het wel.

Nou geniet van je vakantie...tis nu echt. haha
    Groetjes mij

• 05 April 2012 - 11:58

Tante Lien,:

Halooooooootjes

Waar is het raam gebleven,is dat 18 verdiepingen naar beneden gevallen?????
    Wat valt me dat tegen van de collega's,
    Dat jullie je eigen lunch moeten betalen'!
    Dan zitten wij Hollanders toch anders in elkaar,wij zouden dat samen betalen als collega's onder elkaar haha
    Maar het belangrijkste is dat het leuk en gezellig was!
    Het is wel fijn dat je de spullen die je niet meer nodig bent,daar kunt laten staan!
    Heb je van de week mijn mailtje ook ontvangen?????
    Nou meid geniet van je vakantie!
    Gaan we zondag ook nog skypen?????

Groeten en een kus TANTE LIEN

• 05 April 2012 - 17:05

Pa En Ma:

Hallo schoonheid.

Is het raam er niet uitgevallen toen jij er toevallig in keek,haha
    Zijn er nog gewonden gevallen?
    Als je op straat loopt verwacht je natuurlijk niet dat er een raam uit de lucht valt.

Maar met de lunch heb je de stage nu dus definitief afgesloten.
    Handig dat jullie de spullen tijdelijk op school kunt parkeren.
    Moet je ze niet vergeten weer mee terug te nemen.
    Ze gaan ze vast niet opsturen net als in Berlijn,toen je ook de halve koffer vergeten was mee te nemen naar huis.
    En hangt de paasoutfit al klaar voor zondag?
    Echt heel leuk dat jullie uitgenodigd zijn.
    Dus het avondeten was een makkie.
    Nou hier stond aardappelen,bieten en een gehakbal op tafel.

Wij gaan nog even verder met de witte donderdag.

Geniet morgen van goede vrijdag.

Dikke kus en knuffel van ons.