Home sweet home - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

12 Mei 2012 | Nederland, Zwolle

Nou, hier is het allerlaatste verslag dan alweer!
Inmiddels ben ik alweer 3 dagen thuis en het bevalt me prima! Het was echt heerlijk om iedereen weer te zien en weer in m'n eigen vertrouwde omgeving te zijn.

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad in Australië; veel gezien, geleerd en ervaren. Een reis om nooit meer te vergeten! Nu is het weer back to reality en ga ik weer genieten van ons kikkerlandje, haha.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor het volgen van de blog en voor de leuke reacties! Die reacties maakten het ook altijd leuk om door te gaan met schrijven.

Dus lieve mensen, het wordt tijd om een andere tijdinvulling te zoeken, want bij deze houden de blogs op! ;)

Heel veel liefs,

Marieke

  • 12 Mei 2012 - 17:02

    Tante Lien:

    Heeeeey Marieke,

    Nou dit is dan ook de laatste reactie van mijn kant haha...
    Maar het is weer fijn dat je thuis bent,ik heb je van de week een echte knuffel kunnen geven!
    En ja dat is wel zo fijn als iedere keer die knuffels op afstand haha!
    Maar ik zal je verhalen missen,maar ook daar wen je weer aan!
    Ik heb in ieder geval erg genoten van je verhalen,maar geniet nog meer nu je weer op hollandse bodem bent!
    Nou meid we spreken elkaar gauw.....

    Nog 1 keertje dan: Lots of love Tante LIEN

  • 12 Mei 2012 - 17:15

    Jan Ellis En Ronja:

    Wij zijn ook super blij dat je hier weer bent!!

    Kus en tot morgen!!

  • 12 Mei 2012 - 17:24

    Fancy:

    Welkom thuis meid!
    Fijn dat we iedere keer zo van je verhalen mochten meegenieten... Aan het Nederlandse cultuurtje wen je vast ook snel weer!

  • 12 Mei 2012 - 18:56

    Marjolijn:

    Nou t is voorbij gevlogen. En idd we moeten wat anders zoeken om te lezen tijdens de koffie, maar dit alles weegt niet op te weten dat jij weer veilig thuis bent onders pa en ma's dak.
    Je hebt ons elke dag getrakteerd om mooie ,spannende en soms lachwekkende verhalen. Wat heb je veel met ons gedeeld.
    Onze dank daarvoor. Nou ik stop ermee voor dat het emotioneel gaat worden haha
    Lieve schat fijn dat je weer in ons midden bent.

    Dikke kus mij

  • 13 Mei 2012 - 22:35

    Pa En Ma:

    Hoi Marieke,

    Nou het was heerlijk om je op Schiphol weer gezond in onze armen te kunnen sluiten.
    We hebben het erg gewaardeerd dat je het elke dag op kon brengen om even een bericht te doen naar de belangstellenden.
    Zelfs als je geen nieuws had melde je dat even.
    Zo konden we er ook een beetje een voorstelling van maken hoe het daar was door de mooie foto's die je met ons deelde.
    Ondanks de regen,overstroming en gasmelding hebben jullie samen een mooie tijd gehad.
    Een rugzak vol met ervaringen en indrukken heb je meegenomen naar huis.
    Dit pakt niemand je af en kun je altijd met veel plezier op terug kijken.
    Ach en weet je,oost west thuis best.
    Nu weer genieten van de hutspot,asperges,biefstuk en aardappelen.
    Voorlopig eten wij even geen wraks en pasta's,haha.
    Zoals het klokje thuis tikt,tikt het nergens.

    Dikke kus en knuffel van ons.

  • 01 Augustus 2017 - 12:23

    Pa En Ma :

    Goede reis gewenst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 2057
Totaal aantal bezoekers 84417

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: