WEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDDD :D - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu WEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDDD :D - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

WEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDDD :D

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Februari 2012 | Australië, Sydney

Hallo lieve sneeuwpopjes van me!!

Allemaal de schaatsen en de slees uit de kast gehaald?
Wij hebben vandaag heerlijk uitgeslapen en vanmorgen heb ik nog even geskyped met het thuisfront :)

Na het skypen kwamm Sandra mopperend de kamer binnen: 'Grmbl, het brood is beschimmeld, ik ga nieuwe halen'
Eh.. oké ;)

We hebben lekker gebruncht en daarna hebben we de grote schoonmaak gehouden hier in het appartement!! De hele keuken zo'n beetje gesopt, al het bestek, de bestek la, kastjes afgenomen, noem maar op! (Ja ik kijk die maandagen altijd goed af hoor, mams tante lien en tante Hennie!!) Ik ben al een echte prof!
Ondertussen heeft Sandra een stuk of 5 kakkerlakken gevangen en uit het raam gegooid vanaf 18 hoog.

Na het soppen hebben we wat wasjes gedraaid en daarna zijn we nog even de stad ingegaan om te kijken naar slippers. Maar ja, nergens natuurlijk leuke slippers of ze waren heel duur. Hetzelfde geld voor hoedjes. *grom*

Rond een uur of half 6 besloten we terug te gaan naar het appartement, waar we de kliekjes pannekoeken op hebben gegeten (hmmm, ze worden alleen maar lekkerder de tweede dag xD)

Nu willen we nog even wachten tot de verhuurster langs komt, zodat we om een goed werkende stofzuiger kunnen vragen, want degene die hier staat doet het namelijk niet meer *zucht* En aangezien die Thaise dames hun haar laten liggen op de vloer in de badkamer, lijkt het me toch wel erg fijn om een stofzuiger te hebben hier ;)

Daarna gaan we misschien nog even naar een parkje in de buurt om te gaan genieten van de avondzon! Uiteraard wordt er dit keer goed gesmeerd met factor 50!

Morgen als het mooi weer is staat waarschijnlijk Bondi Beach op het programma!

Nou, een fijn weekend nog allemaal en een dikke kus van mij!!

• 04 Februari 2012 - 08:01

;)

• 04 Februari 2012 - 10:39

Tante Lien:

Halooootjes,

Nou jullie zijn al druk aan de poets
    geweest.
    Doen die thaise dames niets aan de huishouding?
    Dus morgen lekker bondi beach,lekker joh beter dan hier.
    Vannacht rond de 20 gr gevroren ja je leest het goed haha
    Vanavond nog even mijn verjaardag vieren word weer gezellig!
    Nou meis smeer je morgen goed in,zodat je je niet weer verbrand...

Nou tot het volgende verslag maar weer. Gr. en een dikke kus Tante LIEN

• 04 Februari 2012 - 10:56

Tante Lien:

Hier ben ik nog even weer,mijn vergeetmenietje begint te kiemen!!
    Wou ik nog even zeggen!
    xxxxxxxxxxxxxxx

• 04 Februari 2012 - 13:20

Jan Ellis & Ronja:

Haai zusjeeeeeeeee!!

Die slippers zijn heeel fijn!! Die heb ik ook (A) Daar in een automaat, en hier niet meer te koop.. :( Niet eerlijk!! haha.

Heeft Sandra nog iemand geraakt met de kakkerlakken?? Wel raar als je over straat loopt en er een kakkerlak op je hoofd land ;)

Succes met je hoofddeksel jacht!! :D

Groetjes uit een koud wit en zonnig streukel!

• 04 Februari 2012 - 14:08

Sanne:

HooijJ!

Goed bezig zeg, poetsen op je vrije dag! Nu hoef je in ieder geval iets minder bang te zijn voor kakkerlakken in het kastje! ;) Hoop dat 't bij jullie mooi weer is zodat jullie morgen naar 't strand kunnen! Wij zullen ons wel vermaken in de sneeuw! Wat een verschil trouwens, zon en sneeuw ;) Geniet er van!

Liefs Sanne!

• 04 Februari 2012 - 17:12

Suzanne:

Haaay San en Mariek,

Waren jullie nu slippers vergeten? HANDIG HOOR ;) .. Maar die havaiana's zijn echt super fijn! Hier zijn ze bijna niet meer te verkrijgen.. Ze zijn wat duurder, maar wel erg goede kwaliteit! Wat een suuuuper schattige pandacreme trouwens.. Hier zijn inderdaad alle mutsen tevoorschijn getoverd! Er is in Nederland ergens -23 geconstateerd.. brrrr! Gaan jullie maar lekker genieten van het zonnetje.. Ik volg jullie verhalen!

liefs <3

• 04 Februari 2012 - 22:19

Marieke Van Gelder:

Hoeraaa, goed zo tante Lien!! En jij altijd maar zeggen dat je niet goed bent met planten, hahaha. Of zorgt tante Hennie stiekem voor ze? ;)

Hmm, misschien moet ik toch maar over die Haivaianas nadenken dan, als jullie ze allemaal zo aanbevelen :P El, wat is je maat? Moet ik anders een paar voor je meenemen? Ze zijn 20 dollar.. Zo ja, geef dan even je maat en kleur door ;)