Luie zondag :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Luie zondag :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Luie zondag :)

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 Februari 2012 | Australië, Sydney

Hee lieve allemaal!

Jullie dachten natuurlijk, die schrijft niet meer vandaag! Nou jawel hoor! Alleen het wordt niet zo'n lang verslag denk ik, zoals je aan de titel wel kunt zien.

Vanmorgen was ik al om 8 uur wakker, dus kon ik lekker langzaam opstarten. Ik heb wat filmpjes terug gekeken (ik hou van holland! Hoera!) en heb lekker ontbeten.
Rond een uurtje of half 1 zijn Sandra en ik op pad gegaan richting de winkelstraten, omdat we wilden kijken naar bikini's. Nou die zijn hier goed aan de prijs!

We hebben heel wat uurtjes ingevuld met het window shoppen, want tja, echt shoppen zit er niet echt in voor ons arme studentjes!

Om ongeveer half 4 zijn we weer terug gegaan naar het appartement en hebben we gewoon lekker ons eigen ding gedaan. Wat surfen op internet, filmpjes kijken... echt een luie zondag! Heerlijk! Het weer was toch niet bijzonder, dus dat kon mooi :) Het was de hele dag bewolkt vandaag.. Wij waren dus erg blij dat we gisteren al naar Manly waren gegaan!

7 uur stonden Raymond en Marjet op de stop om hun koffers hier een nachtje te laten logeren, aangezien ze morgen in hun nieuwe appartement trekken. We hebben nog even gezellig gekletst, Sandra en ik hebben ondertussen ook nog even onze spaghetti naar binnen geslobberd en we hebben nog de reis doorgesproken. We hebben besloten om 10 april weg te gaan naar Cairns!! Tickets zijn geboekt!!! :D
Erg veel zin in!!

Morgen weer stage, daar heb ik eigenlijk ook wel weer zin in! Kijken hoe het met de dametjes is.

Nou mensen, fijne dag en tot het volgende verslag!

Liefs Marieke

  • 26 Februari 2012 - 13:39

    Tante Lien:

    Goedemorgen,

    Dus jullie hadden gisteren een luie zondag,heb ik meestal op zondag haha
    Bikini's zijn dus nogal prijzig in Sydney,je zou zeggen dat ze daar wel wat goedkoper zouden zijn in zo'n warm land! Je moet het van de massa hebben zeggen ze toch altijd haha
    Je gaat zo al weer op stage,ik ga straks naar Ome Ben,weer gezellig met je Ma
    en Tante Hennie!
    Kijken of hij nog wat te doen heeft voor ons,maar dat zal wel lukken!
    Nou meid veel succes vandaag, en tot de volgende keer..".

    Gr. En een Kus Tante Lien

  • 26 Februari 2012 - 13:47

    Tante Lien:

    Hier ben ik nog even weer,moet je als je naar Caims gaat met het vliegtuig????
    En moet je als je vakantie erop zit dan eerst weer naar Sydey of kun je vandaar uit terug vliegen??
    Zijn zomaar een paar vraagjes!

    Xxxxxxx Tante Lien

  • 26 Februari 2012 - 14:02

    Pa En Ma:

    Hier Holland,

    Dus daar kun je ook goed window shoppen.
    Nou doe we allemaal wel en dat is ook best leuk.
    Wat goed dat ik je nog op skyp trof over het idee van de bikini.
    Je zou zeggen moeder is ook student aan het worden,haha.

    Dus met de gedachten waren jullie vandaag al op vakantie.
    Nou wel een leuk vooruitzicht.
    Maar gelukkig vinden jullie de stage ook leuk,dus de tijd vliegt voorbij.

    Wens je veel succes morgen met de dames.
    Hopelijk zijn ze niet te luidruchtig zo na het weekend.
    Maar dan worden ze wel weer tot orde geoepen denk ik.

    Wij gaan dus nu even lekker luieren.

    Dikke kus en knuffel van ons.


  • 26 Februari 2012 - 19:59

    Marieke Van Gelder:

    @ Tante Lien: Ja we vliegen inderdaad naar Cairns! Daarna gaan we naar Fraser island, Brisbane en als laatste Surfers Paradise :) (Misschien kun je googelen op je tabletje, hihi)

    Van Cairns naar Brisbane gaan we ook vliegen en een half uurtje vanaf surfers paradise ligt een vliegveld, dus dan kunnen we vanaf daar weer naar Sydney :) Ja het is letterlijk een heel 'gevlieg'. Maar het scheelt dat de tickets voor binnenlandse vluchten niet zo duur zijn. Van Sydney naar Cairns is het duurst, dus die hebben we alweer gehad ;)

    @ Mam: Nou zeker goed dat ik je heb getroffen op Skype over die bikini :D Vandaag wordt ie aangeschaft en een foto volgt :)
    Ik denk trouwens dat de dames erg moe zijn, want vaak gaan ze in het weekend leuke dingen doen (als pappie en mammie eindelijk tijd hebben voor hun kroost).

    Nou lieverds, welterusten en succes met poetsen morgen!!

    Xxx

  • 26 Februari 2012 - 20:47

    Tante Lien:

    Nou ik heb alle lokatie's al op gezocht,jullie hebben mooie stekkies uit gezocht!
    Jullie weten wel waar het mooi is,t'jonge jonge wat is het daar mooi zeg tenminste op de foto's dan hè!
    Lijkt mij een goeie keuze...

    Groetjes je Tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 84501

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: