Kort verslag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Kort verslag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Kort verslag

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hai allemaal!

Vandaag wordt een kort verslag, want veel heb ik niet gedaan.

De ochtend begon goed, lekker uitgeslapen tot 9 uur en nog wat voor school kunnen doen. Daarna zijn Sandra en ik nog even de stad in gegaan, gewoon even om de benen te strekken en om even uit het appartement te zijn.
Op een gegeven moment kreeg ik last van buikpijn (tja, maandelijkse riedeltje, dus het is niks ernstigs hoor ;) ) dus hebben we ons maar weer richting het appartement begeven.

Eenmaal terug in het appartement ben ik op bed gaan liggen en 2 uur later ging het al een stukje beter.
Ik heb wel gewoon goed gegeten, ondanks dat ik er niet heel veel zin in had. Had het de hele tijd koud en warm.. niet fijn!
Dus ik besloot om 's avonds maar thuis te blijven i.p.v. naar de Mardi Gras parade te gaan.
Sandra is wel gewoon gegaan en ik zat alleen thuis. Eigenlijk best lekker, eventjes helemaal geen mensen om je heen. Gewoon ff je eigen ding doen :)

Nu op dit moment gaat t een stuk beter met de gezondheid en ik ga denk ik maar zo naar bed, zodat ik morgen weer helemaal fris en fruitig uit bed kan stappen :)

Oja, nog leuk om mee te delen: We hebben een hijger die niet hijgt :P Oftwel: Er wordt telkens naar ons appartement gebeld en als we opnemen wordt er niks gezegd. Heeeeel irritant. Dus nu nemen we gewoon maar niet meer op. Af en toe gaat de telefoon nog, maar dan houd het ook weer direct op.

Ennn we krijgen bijna natte voetjes hier in Sydney. In sommige delen van Sydney is het al mis, maar waar wij zitten is het nog allemaal goed. Ze vrezen voor één grote dam hier in de buurt van Sydney, want als die doorbreekt is het een kleine ramp geloof ik..
Nou ja, het nieuws zend elk kwartier uit, dus zo kan ik het allemaal bij houden. Vanaf maandag wordt het weer beter, dus hopelijk neemt de dreiging dan ook af. Ik hou jullie op de hoogte!!

Ik ga hier weer stoppen en ik wens jullie een fijne dag!

Liefs Marieke

  • 03 Maart 2012 - 12:50

    Sanne:

    HooijJJ! :D

    Dat programma voor na stage ziet er goed uit, wat een mooie plaatjes! :D Ze zijn natuurlijk nog mooier als je straks zelf zulke foto's kunt maken! :)
    Verstandig om lekker thuis te blijven, heerlijk even alleen aanklungelen is ook wel eens lekker!
    Die hijger klinkt wel wat eng hoor! En hij heeft 't principe van een hijger dus niet helemaal begrepen, gelukkig maar voor jullie! ;)
    Doe maar voorzichtig met dat hoge water, hoop dat jullie geen natte voeten krijgen! Als 't weer maandag beter wordt, komt 't vast goed!
    Weltrusten! ;)

    Veel liefs,
    Sanne

  • 03 Maart 2012 - 12:53

    Jan Ellis En Ronja:

    Oei spannend! Nou jullie zijn Hollanders dus jullie weten alles over water! hihi.
    Vertel ze maar even hoe dat zit met de dijken, deltawerken enzo....

    Wie weet kun je dan toch nog van't weekend je bikini aan ;)
    Groetjes!

  • 03 Maart 2012 - 18:37

    Tante Lien:

    Goodmorning,

    Ja de maandelijkse cyclus gaat gewoon door,waar je ook ter wereld bent haha!
    Maar is wel lastig,vooral als je er niet lekker van bent gelukkig gaat het al wat beter!
    Lekker even helemaal alleen,even doen waar je zelf zin in hebt is ook wel fijn...
    Ben je lekker mee met zo'n stille hijger,als je niet oppakt gaat de lol er
    Vanzelf wel af!
    Ik heb het gelezen op nu.nl over de
    angst van een overstroming, best wel eng!
    Maar gelukkig zitten jullie 18 hoog, dan heb je voort de voeten niet nat maar het is niet fijn laten we eerlijk zijn!
    Nou Wijffie ik hoop voor jullie dat het weer gauw beter word en dat je je bikini aan kunt!
    Ik ga voor vandaag weer stoppen,en wacht met smart op je volgende verslag!
    Een heel fijne dag toegewenst!

    Een dikke knuffel: Tante Lien en
    Partner

  • 03 Maart 2012 - 20:26

    Pa En Ma:

    Haaaaai liefie,

    Zie dat je nicht nog niet heeft gereageerd.
    Ze zit natuurlijk nog te wachten dat je gaat vertellen wat je gegeten hebt,haha.
    Nu weet ze niet wat zij deze week moet eten,want je brengt haar altijd op ideeën.

    Maar wat heb jij nou van aaantrekkingskracht?
    Ga je vorig jaar naar Egypte,zit je in Cairo tussen de rellen en traangas dankzij Mubarak.
    Heb je de stage voor Japan zover geregeld komt er een tsunami.
    Ben je aan de andere kant van de wereld komt het water in Sydney je aan de lippen.
    Tja sommige mensen roepen het onheil over zichzelf af.
    Nou ik dat dat jij zo'n persoon bent.
    Als ik jou was ging ik de volgende keer naar Lapland.
    Hebben ze daar inplaats van de sneeuw een keer een hittegolf,haha.

    Tot zover weer.
    Hoop dat het morgen droog is en dat je nog wat leuks kunt doen op je vrije dag.

    Dikke kus en knuffel van ons.


  • 03 Maart 2012 - 20:53

    Marjolijn:

    Jaaaa hier je nicht.
    Zat idd te wachten op t menu voor van de week. Helaas moet t nu zelf maar bedenken haha.

    Stuur die niet hijger maar door naar mij....dan hijgt hij niet en nooit meer ook. Zal hem leren.

    Dus je slippers kunnen in de tas en t worden kaplaarzen. Nee is niet leuk, hoop dat t mee valt allemaal.
    Stuur opoe maar naar huis. Niets aan. Kun je nu niet gebruiken.
    Geniet nog even van je zondag.

    Dikke kus mij

  • 04 Maart 2012 - 00:21

    Marieke Van Gelder:

    Aaaaah sorry Marjolijn!! :P Hoe kon ik het menu nou vergeten zijn?! Nou het waren gewoon weer de diepvriesgroenten, hahahaha :P Ben je er zelf nog uit gekomen??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 84535

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: