Stagedag nummer 23 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Stagedag nummer 23 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Stagedag nummer 23

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 Maart 2012 | Australië, Sydney

Ja ik dacht ik ga de dagen maar gewoon nummeren, hahaha :P (mijn inspiratie voor titels raakt een beetje op :P )

Vandaag een drukke dag op stage! Het leukste was toch wel dat ik meedeed met de Phonograms vandaag! De leerlingen vonden het geweldig, hahaha.
Ik had maar 4 foutjes!

Verder veel dingen voorbereid voor morgen/volgende week en ook aardig wat knutselspul afgemaakt met de kids :) Fijn dat m'n mentor daar tijd voor maakt! Morgen moet ik waarschijnlijk lezen met een groepje kids (ondanks dat ik onderzoeksdag heb, maar goed, dat half uurtje maak ik dan nog wel vrij :P )

De dametjes waren best druk vandaag (dwz: gewone kinderen), dus af en toe moest er wel wat gemopperd worden. Ach ja.. het went ;)
Mijn rekenles ging aardig goed, al moest ik wel veel moeite doen om ze het aan het verstand te peuteren. De les ging over rekenmachines en dan herhaald optellen. Sjonge jonge, ik dacht dat ze het nooit zouden begrijpen. Maar ja, het komt natuurlijk wel anders over wanneer ik les geef dan wanneer m'n mentor les geeft, dus ja :) Ze begrepen het, daar gaat het om!

Na schooltijd hebben m'n mentor en ik nog even gezellig zitten kletsen en dingen doorgesproken voor volgende week. Ze liet foto's van de art gallery zien die zij had gemaakt (hele leuke groepsfoto!), dus die moet ik nog even vragen. Ze vond het zo vreemd dat ik single was: 'Je bent zo'n knappe meid!!' hahaha. Ach ja, wel lief :)

Verder is er vandaag niet heel veel gebeurd, binnenkort mogen we ook even binnen spieken bij de prep school (peuters) om te kijken hoe het daar is! Leuk leuk :D

Morgen staat ons onderzoeksdagje weer gepland en natuurlijk de assembly. We hoeven niks voor te bereiden, want we konden onze presentatie van gisteren niet afronden. (stiekem wel blij om)

Vanavond stond er chicken tonight op het menu en nu zijn we lekker aan het bij komen. Denk dat ik straks nog even onder de douche spring :)

Ik ga hier weer stoppen voor vandaag!

Liefs van mij!

Ps: Het regent weer hier :(


  • 07 Maart 2012 - 09:31

    Tante Lien:

    Heeeey Marieke,

    4 foutjes in de phonoGrams,heel goed gedaan meisje!
    Dus er word soms ook wel gemopperd op de meisjes haha....
    De prep school is dat een soort van peuterspeelzaal???
    Van daag weer lekker gegeten lees ik,dat hebben wij afgelopen zaterdag gegeten lekker hè!
    Veel succes met Assembly morgen!
    Voor straks een welterusten!

    Gr. Tante Lien ( knuffie)

  • 07 Maart 2012 - 12:34

    Marjolijn:

    Hoi hoi,

    Dus weer regen, nou hier ook.
    Maar....de lente komt eraan (zeggen ze)
    Dus er word daar ook wel eens gemopperd, gelukkig maar.
    Dacht dat hele perfecte meisjes waren, maar gelukkig ze zijn toch n og een beetje kind daar.
    Chicken tonight...mmm....welke smaak hahah'
    Zoet zuur zeker.
    Dus ze vonden je een knappe meid, pff, gelukkig zien ze dat daar ook. Je prins op t witte paard is vast al onderweg. Alles komt zoals t komt mied.
    Dus maar 4 foutje, je bent en blijft ook een toppertje he.
    ook wel leuk om even bij de kleuters te kijken of niet. Zo zie je alles. nou meiss ga zo door. We worden met de minuut trotser op je. kus mij

  • 07 Maart 2012 - 12:48

    Jan Ellis En Ronja:

    Ziet er goed uit je "test" Gelukkig kwam je er goed doorheen.. Staat wel raar als de juf meer fout heeft dan de kids! :P

    Enne na regen komt zonneschijn zie ik! Lekker morgen 26 graden en een zonnetje!! Geniet ervan!

    Dikke kus en knuffel van ons! Ja ook van ons kleine luchtalarm ;)


  • 07 Maart 2012 - 18:26

    Pa En Ma:

    Hoi hoi,

    Nou hopelijk komt mijn reactie op je blog en kun je hem lezen.
    De site is denk ik overbelast,haha
    Krijg in ieder geval alles door elkaar te zien.

    Dus je hebt je examen gedaan,en 4 foutjes maar goed hoor.
    In welke leeftijdscategorie zit je??

    En natuurlijk help je de mentor morgen even.
    Ach je had toch niets te doen.

    En nu vraagt zo'n drukke lerares waarom je nog single bent.
    Ze loopt zelf ook van hot naar her.
    Dus juffen hebben daar denk ik geen tijd voor om te kijken naar die prins op het witte paard.

    Hier waren gisteren 1700 scholen gesloten want er werd gestaakt.
    Paniek bij de ouders!!

    En je gaat spieken bij Sandra in de klas of is het weer een ander gedeelte?

    Nou tot zover maar weer.

    Dikke kus en knuffel van ons.

  • 08 Maart 2012 - 05:24

    Marieke Van Gelder:

    @tante lien: Prep school is peuterspeelzaal idd! Alleen wordt er niet heel veel gespeeld vrees ik :P

    @Marjo: NEE Geen zoetzuur!! We hebben gek gedaan en 'dure' chicken tonight gehaald, dus we hadden iets met een champignonsausje ofzo! Heerlijk :)

    @ Ma: Nee prep school is niet waar Sandra zit, das kindergarten :)
    Enne, die toets is niet voor je leeftijd, die moet ik nog doen :) Zodra ik die heb gedaan zal ik t vermelden ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 84552

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: