Busy day :D - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Busy day :D - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Busy day :D

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 April 2012 | Australië, Sydney

Hee allemaal!

Vandaag hebben we bijna niet stilgezeten!
Allereerst natuurlijk lekker uitgeslapen tot een uurtje of tien en daarna lekker wakker geworden.

We zijn begonnen in de supermarkt, waar nog wat boodschappen moesten worden gedaan, omdat de supermarkt niet open is morgen i.v.m. Pasen.
Daarna gingen we naar Bondi Junction en de Paddington Markets.
Paddington market is een soort braderie, waar je van alles en nog wat kunt vinden. Allerlei leuke dingen en het is denk ik te vergelijken met de blauwvinger markt.

Na de markt zijn we naar Darling Harbour gegaan, waar het Hoopla Circus was! Het was echt ontzettend leuk! Veel mensen en er waren allerlei acts van circus artiesten.
De leukste act was toch wel die van de 'Chipolatas'. Drie mannen die veel muziek maakten (accordeon, gitaartje en drums) en daarbij deden ze allerlei acts zoals jongleren, acrobatiek, enz. Echt super leuk!
Daarna was er nog een act met trapeze-zwaaien. Het leken net apen, zo handig waren die lui in het klimmen! (Beetje het Afrika! Afrika! idee, mam! ;) )

Voor we het wisten was het alweer 5 uur en gingen we terug naar het appartement. Daar hebben we gekookt (heerlijke broccoli met gerulde gehakt en aardappelen) en we hadden nog schoolwerk op de planning staan. We zouden rond 9 uur nog naar het vuurwerk gaan, maar wat bleek? Opeens hoorden we rond half 9 allemaal geknal en ja... het vuurwerk was dit keer om half 9. ZUCHT. Beetje jammer.

Morgen gaan we lunchen bij de familie van Sandra's mentor. Zij en haar man komen ons tussen half 11 en 11 uur ophalen. Ben erg benieuwd, haha. Toch ook wel een beetje spannend. Een familie die je niet kent.. maar het zijn Australiërs, dus waarschijnlijk voelen we ons snel genoeg thuis ;)

Ik geloof dat dit het wel weer een beetje was voor vandaag. Tot morgen!

Xxx Marieke

• 07 April 2012 - 14:33

Jan Ellis En Ronja:

Zo zo.. Daar zijn we weer! :D
    Jullie hebben de knop ook gelijk maar omgezet hè.. tot 10 uur in 't mandje!

Heeel veeeel plezier morgen bij de lunch!

Kusss!

• 07 April 2012 - 17:01

Tante Lien:

Goedemorgen Kanjer,

Lekker uit geslapen weer vandaag!
    Schiet je al op met je verslagen,komen ze af voor dinsdag?
    Ik ga na kerktijd nog even proberen contact te krijgen met je via de skype!
    Volgende week zal het misschien wel niet lukken, ik hoop wel dat je geregeld contact kunt hebben met je Pa en Ma!
    Dat vind ik belangrijker dan de rest( en met Ellis' natuurlijk)
    Dinsdag ga je aan je avontuur beginnen, ga daar maar lekker van genieten ik gun het je zo Meisie !
    Maar straks eerst nog de Australische lunch, veel plezier daar!
    Nou meid ik zie wel of ik je nog spreek vandaag!

Lots of Love Tante Lien en Ome Jan

• 07 April 2012 - 19:07

Marjolijn:

Heej kanjer,

Nou dat was idd een drukke dag.
    Leuk zo'n circus. Wel jaMmer van t vuurwerk, maar ach je bent voor oud en nieuw weer thuis dus dat komt goed.
    Nou een hele fijne lunch toegewenst. Ik zou zeggen...doe ze de groetjes haha.
    We horen de verhalen wel.

Dikke kus mij.

• 07 April 2012 - 21:24

Pa En Ma:

Hallo paashaas!!

Dus je ligt lekker lang in bed.
    Denk trouwens niet dat je echt slaapt tot 10 uur,dat kun je volgens niet.
    En had Sandra nog eieren voor je verstopt of jij voor haar??
    Vond het wel lief dat ze je zat te voeren tijdens de skype.
    Was dat een teken dat we te lang aan het kletsen waren.
    Dus de market was

• 07 April 2012 - 21:37

Pa En Ma:

Dus je ligt lekkere lang in bed.
    Denk trouwens niet dat je echt slaapt tot 10 uur,dat kun je volgens niet.
    En had Sandra nog eieren voor je verstopt of jij voor haar??
    Vond het wel lief dat ze je zat te voeren tijdens de skype.
    Was dat een teken dat we te lang aan het skypen waren.
    Maar jullie hebben dus een leuke dag gehad.
    En bij dat circus kan ik mij wel wat voorstellen.
    Als het op Afrika,Arika lijkt.
    Was er ook die man die zoveel water uitspuugde?
    Tja jammer van het vuurwerk maar gelukkig hadden jullie dat al een paar keer gezien.
    Nou ik zou zo zeggen trek de paasjurk aan en we wensen jullie veel plezier bij de brunch.

Dikke kus en knuffel van ons.