Eerste echte dag :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Eerste echte dag :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Eerste echte dag :)

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Januari 2012 | Australië, Sydney

Vrijdag 27 januari

Vanmorgen waren we erg vroeg wakker en besloten daarom een wandelingetje te maken in de buurt. Het was lekker weer; bewolkt, maar een goede temperatuur! Na de wandeling hebben we nog wat geneuzeld op sites voor een woning en vonden twee leuke kamers. De ene konden we vandaag nog bezichtigen, de ander konden we morgen bekijken.
Na wat boodschappen gedaan te hebben gingen we op weg naar de eerste kamer en op de plaats van bestemming werden we verwelkomt door een vriendelijk Vietnamees meisje. Zij is hier in Sydney voor 2 jaar en studeert Engels. Nou.. dat Engels mag ze ook nog wel even blijven oefenen ;)
Het was een mooi kamertje en het zag er allemaal netjes uit. De prijs was ook redelijk voor die buurt en sowieso liggen de prijzen in Sydney wat aan de hoge kant.
We mochten er een nachtje over slapen, dus morgen moeten we doorgeven of we de kamer willen of niet. Morgen hebben we echter nog een bezichtiging, dus dan kunnen we die twee kamers nog even met elkaar vergelijken.
Na de bezichtiging zijn we op weg gegaan naar Bondi Beach, waar Raymond op ons zat te wachten. Hij is afgelopen woensdag aangekomen en heeft in z’n eentje al heel wat van Sydney verkent. Het was erg gezellig op het strand en later hebben we met z’n allen nog wat gegeten.
Na het eten hebben we nog even zitten kletsen vlakbij het strand, maar al snel begon het af te koelen en besloten we de trein terug naar ons hotel/hostel te pakken.
Het weer is hier trouwens verraderlijk: Het is bewolkt, het waait hard, maar ja hoor: Marieke is verbrand. Terwijl die zon praktisch niet te zien was vandaag! Nu loop ik dus rond met een mooie rode toet :) Leer voor de volgende keer: ALTIJD INSMEREN!

Dit was het weer voor vandaag!

Veel liefs, Marieke