Week 8 completed! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Week 8 completed! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Week 8 completed!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 Maart 2012 | Australië, Sydney

Dag dames en heren!

Nou week 8 zit er weer op!
Officieel was het mijn onderzoeksdag vandaag, maar ja.. je kent het wel, je vliegt toch weer van hot naar her!
Gelukkig heb ik wel een begin kunnen maken met mijn demonstratieportfolio, dus dat scheelt alweer :)

Vanmorgen moest ik weer lezen met een leesgroepje. Ik had nu het 'slechtere' leesgroepje en dat was wel weer een leuke afwisseling! We hebben het hele boekje in één keer uitgelezen (was niet zo moeilijk) en het ging allemaal prima.
Na het lezen haastte ik me naar de hal, want daar was Sandra al bezig om de boel in gereedheid te brengen voor assembly!

Vandaag stond de kabouter plop dans op het programma en wat vonden ze het leuk! Zelfs alle leraren deden mee, hahahaha! Het is gefilmd, dus het bewijs is er!
Weer de wekelijkse complimenten in onze zak gestoken en daarna konden we nog wat doen voor ons onderzoek.

Een half uurtje voor de lunch kon ik nog wat opdrachtjes doen met m'n leervraagkind, dus ik ben ook weer wat opgeschoten voor mijn leervraag.

Daarna lekker geluncht en 's middags een groepsfoto gemaakt met mijn klas, omdat een meisje morgen voor het laatst is. Ik wil haar ook graag op de foto hebben, dus heb ik gevraagd aan mijn mentor of er tijd was voor een foto. Die tijd werd natuurlijk vrij gemaakt en Sandra heeft een mooie foto gemaakt van de groep incl. mentor en mij! Leuk leuk!
Daarnaast hebben we ook een foto gemaakt met Raymond erbij bij het hek van Ascham. Raymond's mentor heeft de foto gemaakt en hij is erg leuk geworden :)

Verder hebben we vrij weinig gedaan, nog wel wat tips gevraagd aan een leerkracht voor onze reis straks en ze heeft wat plekken opgenoemd die we nog kunnen bezoeken! :)
Heb er nu echt ontzettend veel zin in om wat meer van Australië te zien! Sydney hebben we nu wel gehad, haha!

Eenmaal thuis hebben we nog wat boodschappen gedaan en hebben we lekker gegeten (wederom wraks, lekker goedkoop ;) )

's Avonds hebben we de vliegtickets geboekt naar Brisbane en weer terug naar Sydney, dus alle tickets zijn nu geboekt! Fijn gevoel :)
Nu zit ik nog even lekker tv te kijken met de huisgenootjes, erg gezellig!

Morgen lekker vrij en het begin van een lang weekend :D We weten nog niet precies wat we gaan doen, omdat we nog even het weer af moeten wachten, maar waarschijnlijk wordt het een strand dag zaterdag ;)

Nou lieverds, ik stop hier weer voor vandaag!

Liefs Marieke

  • 22 Maart 2012 - 09:26

    Tante Lien:

    Hè Hello,

    Nu ben ik er weer op tijd bij haha...
    Dus nu nog ander halve week en dan zit het er op,kunnen jullie je lekker voor bereiden op de vakantie !
    Kabouter plop was dus geslaagd,ik kijk uit naar het filmpje( hopelijk recht streeks op YouTube dat geplak lukt nog steeds niet haha)
    Vond dat meisje het klompje leuk?
    Leuke foto van jullie drieën !
    Lekker weer wraps gegeten, je zult wel weer uitzien naar de lekkere Hollandse pot van le Ma haha....
    Nou meid ik stop er weer mee,tot morgen maar weer!

    Groetjes en een kus van Tante Lien

  • 22 Maart 2012 - 10:36

    Jan Ellis En Ronja:

    Haai!

    Nou wij hebben vanmorgen weer een lekkere duik genomen in het prachtige Genemuidense (is dat een woord..?) zwembad.. Komen er al herinneringen boven??? :P De waterrat vond het weer erg leuk!

    Ook hier is er volop zon, jaja.. Nog geen bikini-weer, maar het is een begin.

    Erg leuke foto van jullie drieën!

    Oja raakt het budget op? We lezen vaak wraps als avondmaal hihi!

    Groetjes en we love & miss you!!


  • 22 Maart 2012 - 11:40

    Marjolijn:

    Haaaii,

    Nou dat klinkt allemaal weer bere nuttig. onderzoeksdag,leervraag, demon.portfolio, nou nou Wij komen gewoon van t platteland maar we leren nog elke dag met jou . haha
    jummie jummie weer lekker wraks. Het zelfde belegd neem ik aan anders zien we graag de variaties erop.
    Fijn dat alle nu geboekt is. en slapen?....waar....doen we dit?
    nou komt vast goed. We zullen je staks wel missen met je daagse verslagen. Zal dan wel niet lukken denk ik. Maar we hopen wel met regelmaat wat te horen.

    fijn weekend.

    gr mij en mn mannen

  • 22 Maart 2012 - 12:36

    Tante Lien:

    Goodmorning Miss van Geldi,

    Ik heb het filmpje bekeken heel leuk!
    Gelukkig gewoon op youtube ppffffffft!
    Heel leuk gedaan,was het al afgelopen of hield powerpoint ermee op!
    Het was weer top, en de dames vonden het leuk zo te zien!
    Wou het toch even zeggen vandaar haha...

    Xxxxxxxx Tante Lien

  • 22 Maart 2012 - 17:58

    Fancy:

    Heej..

    Lekker hoor, de week alweer vol... Doe mij zulke weken... ;-) En dan ook nog een dagje strand in het weekend... Klinkt super!!
    Geniet er dus ook maar lekker van.. Gelukkig kunnen wij ook meegenieten met het heerlijke voorjaarszonnetje! Strand wordt hier nog niet wat, maar dan duiken we net als Ellis gewoon het Genemuidense zwembad is.. En Ellis, het wordt dan denk ik Geallemuuniger zwembad... Of zullen ze voor zwembad ook nog weer een eigen woord hebben??!!
    Geniet lekker van je vrije tijd Marieke!
    Groetjes, Fancy

  • 22 Maart 2012 - 20:50

    Pa En Ma:

    Haaaai di haai,

    Nou wat een drukte weer vandaag.
    Gelukkig heb je toch nog tijd kunnen vinden waarvoor je eigenlijk naar school ging,onderzoeksdag.
    Je hebt je weer goed nuttig gemaakt.
    Ik denk dat ze straks blij zijn als jullie weggaan.
    Want wat een herrie maken jullie ervan.
    Denk dat ze daarwel gedacht hebben"wat een rare hollanders" met dat gespring en gedraai op Plopmuziek.

    Leuk die foto van jullie drieën.
    Kon nog net want Raymond gaat denk ik bijna weg.

    Dus de tickets zijn allemaal geregeld.
    Jullie kunnen weer terug naar Sydney.
    En hebben jullie nog leuke tips gekregen van de leerkracht?
    Nou we hopen toch wel dat we je kunnen blijven volgen.
    Je kunt niet 4 weken niets van je laten horen.
    Dan gaan we je bestoken met spam!!!!!!
    Ja je hebt ons zelf verslaafd gemaakt.

    Dus tot morgen maar weer.
    Hoe is het afgelopen met de sleutelhanger??
    Je was hem toch niet vergeten????

    Dikke kus en knuffel van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 84416

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: