School school school EN... pijn :( - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu School school school EN... pijn :( - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

School school school EN... pijn :(

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

31 Maart 2012 | Australië, Sydney

Vanmorgen werd ik heerlijk gewekt door de loodgieters die bezig waren in de tweede badkamer! Er werd geboord, gehamerd.. heerlijk! ;)

Tien minuutjes later kwam Miku de kamer binnen, die wilde weten waar ik naar de dokter was geweest, omdat ons andere huisgenootje last heeft van een brandend gevoel in haar onderbuik (gevalletje blaasontsteking). Gegevens doorgegeven, maar later zijn ze toch naar een ander medisch centrum gegaan omdat dat dichter bij was.

Ik ben rustig mijn gangetje gegaan en heb veel aan school kunnen doen! We moeten echt veel verslagen maken en ik vind het wel een fijn idee als ik dat allemaal af heb voordat ik op reis ga :)
De pijn in m'n mond is nog niet over, heb er nog veel last van en dat is ook wel vermoeiend.. maar ja! Dit is de tweede dag nog maar, dus wat kun je er over zeggen?

Na twee uurtjes kwam het huisgenootje terug en ze heeft inderdaad blaasontsteking. Ze is aardig afgezet, want ze moest 95 dollar voor het consult betalen en nog apart voor haar medicijnen! We zijn een lekker stel met z'n allen hier, of niet?

Op dit moment is een meneer onze bedden weer in elkaar aan het zetten, die voor de zekerheid uit elkaar waren gehaald ivm de loodgieters. Stel dat de loodgieters naar binnen keken en het zouden zien! Deze illegale bende! Haha.

Vanavond stond er iets nieuws op het programma: Minestrone soep! Erg lekker en goed gevuld! Kun je niks van zeggen voor maar 2 dollar, hahaahha.

Ik zie trouwens dat de teller nog maar op 39 dagen staat! Gaat de goede kant op jongens!

Nou dit was het voor vandaag! Tot morgen!

Xx mij

  • 31 Maart 2012 - 10:39

    Marjolijn:

    Wauwieee....39 daagies. joepieeee
    Wel sneu dat je nog steeds pijn hebt. hopelijk slaat de kuur gauw aan.
    dus jullie kunnen straks weer heerlijk slapen. en dan gaat de teller alweer naar 38 haha.
    Nog maar ruim een maandjé. heerlijk dat je dan weet komt.
    zou wel zo mooi zijn als je de verslagen dan af hebt he. dus nu nog maar even flink vrije tijd insteken dan heb je straks echt vakantie. hoe heerlijk klinkt dat.
    ik ga gauw door met de voorbereidingen voor de big party voor ons grapje morgen. schiet gelukkig ook al op.
    Nou meis slaap lekker voor straks en tot morgen.

    dikke smok mij en mn mannen

  • 31 Maart 2012 - 12:32

    Jan Ellis En Ronja:

    Haai die heeeej!

    Balen dat je nog pijn hebt!
    Hopelijk knapt het snel op!

    Heb ik vanmorgen mijn nieuwe fiets opgehaald, waait het enorm! Echt niet leuk niet..

    Nou rustig aan en lief zijn hè!

    Kussssssssssss!

  • 31 Maart 2012 - 14:43

    Tante Lien:

    Halloootjes,

    Nog maar 39 dagen,de tijd vliegt haha....
    Ik hoop voor je dat de kuur gauw aanslaat!
    Is de tweede badkamer klaar gekomen,of moeten de werklui nog weer komen?
    Voor jou straks,voor mij morgen gaan nog even contact zoeken via de Skype gezellie.....
    Nou meid tot straks

    Liefs en xxxxxx Tante Lien
    ken

  • 31 Maart 2012 - 17:46

    Pa En Ma:

    Tjielp,

    Jammer voor je kamergenoot dat ze naar een andere dokter is geweest.
    Die van jou was toch iets goedkoper.
    Maar het heerst er wel de mankementen in jullie appartement.
    Hopelijk hoef je geen tandarts gaan bezoeken.
    Zou wel vast even opzoeken waar hij zit,je weet maar nooit.
    Dus op het eind toch nog hectische met de verslagen.
    Maar het is wel een heerlijk gevoel als straks alles af is.
    Anders blijft het toch maar in je hoofd zitten.
    Kun je echt vakantie vieren!!
    Nou ik hoop dat de antibiotica nu z'n werk is gaat doen.
    Je neemt ze toch niet voor niets in.

    Geniet morgen tussen het harde werken toch nog even van het mooie weer.

    Dikke kus en knuffel van ons.

  • 31 Maart 2012 - 18:35

    Pa En Ma:

    Joehoe!!!!!

    Hebben jullie nog meegedaan aan eart hour???
    En is de klok nu bij jullie ook vooruit gezet???

    Doegie!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 84438

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: