School en Darling Harbour - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu School en Darling Harbour - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

School en Darling Harbour

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

06 April 2012 | Australië, Sydney

Haidiehai!

Vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen tot half elf! Wat een luxe is het toch om vakantie te hebben!

Nou ja.. vakantie! Er moet nog wel een heleboel worden gedaan voor school, dus daar zijn Sandra en ik dan ook bijna de hele dag mee bezig geweest. Rond half 4 plofte Sandra gefrustreerd neer op de bank. Klaar, geen zin meer :P

Ik heb één verslag afgekregen vandaag, dus ik ben best tevreden. We hebben daarna lekker pauze genomen met ranja en crackertjes (jaja, wat een luxe! haha) en daarna hebben we nog even gerelaxed.

Rond half 7 hebben we gegeten (oooh wat een luxe tijd!!) en er stond pasta op het menu. Sandra kwam erachter dat we nog voor 3x gehakt hebben, dus we moeten gehakt eten de komende dagen. Suggesties voor gerechten met gehakt zijn welkom!!

Na het eten zijn Sandra en ik nog even naar Darling Harbour gegaan, waar één of ander circus zou moeten zijn. Het was niet heel druk bij het circus gebeuren, maar we hebben wel een paar leuke shows gezien op het programma die we willen zien (en die gratis zijn!).
We hebben nog even een rondje gelopen en kwamen de breakdancers van het straattheater weer tegen, die hun act weer gingen opvoeren. De vorige keer heb ik veel gefilmd, dus heb ik niet 'echt' gekeken. We bleven dus kijken en het was wel weer leuk om te zien. Blijft knap en ik doe t ze niet na!

We eindigden bij Starbucks, waar we een heerlijke caramel frappachino bestelden. Man, wat was dat lekker! Lekker mensen gekeken en gezellig gekletst!

Rond tien uur weer terug in het appartement, waar we nog lekker zitten te relaxen op dit moment. Morgen gaan we waarschijnlijk even naar Paddington market!

Tot morgen!

Xxx

• 06 April 2012 - 14:24

Jan Ellis En Ronja:

Haai!

Ja thuis eet je zeker geen gehakt, nou wij wel!
    Chili con carne lekker!! Misschien hebben ze wel bruine bonen in bliek? ;)
    Enne Wraps met gehakt ook lekker!
    En wat dacht je van de oer-hollandse GEHAKTBAL! hahaaaaa

Succes ermee! Kussssssss

• 06 April 2012 - 16:05

Tante Lien :

HoiHoi,

Hier ben ik weer,moet je nog veel verslagen maken???
    Dus dat word gehakt eten de laatste dagen haha...
    Ellis' heeft al wat suggesties gedaan, hopelijk kunnen jullie daar wat mee!
    Lekker naar het park geweest,even fijn uitwaaien erg ontspannend 'heerlijk'
    Paddington market is dat een markt,zoals wij die kennen?
    Nou kalm aan,en tot morgen!!

Knuf Knuf je Tante uit Hasselt

• 06 April 2012 - 17:28

Marjolijn:

joehoeee hier ben ik....

Zo ben dr even voor gaan zitten met een bakkie leut.
    T'was een gezellige drukke dag hier maar dat mag de pret niet drukken en ben helemaal "yours" nu.

Zo dus jullie hebben ook een productieve dag gehad. Fijn dat je dr weer 1 af hebt. Hoeveel nog te gaan.

Enne...ranja met creakers...pure luxe zou ik zeggen. och meid als je straks over een maandje weer bij je pa en ma aanschuift gaat dr een wereld voor je open. jammie jammie.
    Ik zou iig een lekkere hollandse gehaktbal maken. niet erg bewerkelijk maar lekker !!!
    Of zo'n heerlijke wraks met gehakt ook niet verkeerd.
    Nou maar jullie bedenken daar vast wat op.
    En dan nog zo'n heerlijke "caramel frappachino" mmm (wat is het eigenlijk)
    Nou dames slaap lekker en morgen weer fris op. Maak er nog een leuke dag van en we horen wel weer.

gr Mij

• 06 April 2012 - 19:52

Pa En Ma:

Goedemorgen Marieke,

Dus je bent helemaal weer bij met het uitslapen.
    Heerlijk alles op je eigen tempo afmaken.
    Maar wat af is,is af.
    Je hebt nog een weekend om aan je verslagen te tikken.

Jullie hadden dus mooi weer om naar het circus te gaan.
    En 1 tip probeer dat breakdancen alsjeblieft niet na te doen.
    Je hebt nu alles nog heel.

Eindelijk jezelf getrakteerd op een Starbuck.
    Daar zal Sandra ook wel naar uit gekeken hebben.

Nou en ideeën met gehakt heb je inmiddels al van je zuster gekregen.
    Ach en wat kan er niet met gehakt.

Ohh ik wou dat ik mee kon naar de market!!!!!
    Je zult er vast nog wel een paar oorbellen ofzo aanschaffen.
    Jammer dat je op de kilo's moet letten anders kocht je natuurlijk nog wel een tas.
    Pa zou zeggen "die heb je ook nog niet" haha

Dit is een bericht uit het regenachtige Zwolle.

Dikke kus en knuffel van ons.

• 06 April 2012 - 21:51

Sanne:

Wat is je stageperiode snel gegaan zeg... Nu al weer klaar! Geniet van het reizen en de vakantie, meid! Je hebt 't verdient! Super knap gedaan allemaal! :D

Liefs,
    Sanne