Kijk eens naar buiten...! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Kijk eens naar buiten...! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Kijk eens naar buiten...!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 April 2012 | Australië, Surfers Paradise

ZON ZON!! HUP BIKINI AAN EN NAAR HET STRAND!!
Wat waren we blij toen we uit het raam keken vanmorgen: Een strakblauwe lucht en het vertrouwde zonnetje weer aan de hemel. We hebben ons dus snel aangekleed en zijn richting het strand gegaan.
Het strand van Surfers Paradise ziet er best mooi uit met al die hoge gebouwen op de achtergrond.
We hebben eigenlijk alleen maar lui gelegen op het strand.. echt een niks-nut dagje, haha! Wel leuk mensen gekeken natuurlijk. Verder hebben we een klein beetje rond gekeken in het centrum en boodschappen gehaald voor het avondeten en dergelijke!
Omdat we in Surfers Paradise zijn, vinden we eigenlijk ook dat we een keer gesurfd moeten hebben. Daarom heeft Marjet ’s avonds een surfschool gebeld, waar we morgen terecht kunnen! Nou ik ben benieuwd of ik op zo’n ding kan blijven staan ;)
We hebben heerlijke SLA gegeten (jahaa) met een cordonbleu, Marjolijn! Dat is weer wat anders of niet??
Na ’s avonds even gedoucht te hebben zijn we nog even het centrum ingegaan om een drankje te drinken en dat was gezellig! Beetje jammer dat een kwart van mijn Cosmopolitan op de vloer en over m’n kleren is geëindigd.. maar ja, ik blijf een van Gelder hè :P
Nou, morgen surfen dus! Ben benieuwd!
Kus!

• 27 April 2012 - 10:52

Marjolijn:

Haha ja je blijft een van Gelder. Hoe verrassend haha.
    Maar goed ook dit mag de pret niet drukken toch.
    Spannend hoor, surfen, ben bang dat ik nog geen halve meter op z'n ding bleef staan. ben benieuwt naar jouw ervaring haha
    Heerlijk sla en een cordon bleu. mmm
    Nou dat vinden we hier ook lekker.
    Nou hou ons op de hoogte.

gr marjolijn en mn mannen

• 27 April 2012 - 10:54

Tante Lien:

Haihai,

Daar is hij dan de Zon,eindelijk konden jullie naar het strand!
    Lekker een luie dag om even lekker bij te komen van al die reizen die je al gemaakt hebt haha...
    Dus morgen je eerste surfles,zal mij benieuwen hoe dat gaat!
    Ik lees het wel weer veel succes morgen!

Lots of Love Tante Lien

• 28 April 2012 - 11:35

Pa En Ma:

Hoi vakantieganger,

Ja dit is echt vakantie!!!!!
    Zon,strand en lekker niets doen.
    SLA eten wat een vooruitgang.
    Ik dacht dat je het nooit lekker zou vinden.
    Cosmopolitan?????is toch een tijdschrift kun je toch zo oppakken,of is dat daar wat anders.
    We hopen dat je de laatste weken dit weer houd!!
    Het to-do list wordt al aardig korter.

Dikke kus en knuffel van ons.

• 28 April 2012 - 12:26

Jan Ellis En Ronja:

Tjonge moet jullie geld nu opeens op :P Ziiten ze gewoon Cosmopolitans te drinken! Dat is een heerlijke cocktail moeder!!
    Succes met het surfen. We lezen wel of je meer op het plankie ligt of er naast ;)

Groetjes!