Strandwandeling - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Strandwandeling - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Strandwandeling

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 April 2012 | Australië, Surfers Paradise

Joehoee!!

Jaa vandaag is het gelukkig een stuk beter weer! Bewolkt, maar het zonnetje piept er zo nu en dan ook tussendoor! :) Heel fijn!

We zijn richting het strand gegaan om een stuk langs het strand te wandelen. Gisteren bijna niks gedaan, dus we moeten de nodige beweging natuurlijk wel hebben hè! Af en toe wat druppels regen, maar prima te doen. Een stuk beter dan gisteren in ieder geval.

Verder nog even rond gekeken voor souvenirs en op een terrasje wat gedronken. Vanavond gaan we lekker een filmpje kijken! Het is de laatste avond voor Marjet in Surfers, morgenvroeg vertrekt ze weer naar Sydney. Wij blijven nog twee dagen langer; tot woensdag.

Ik kijk ontzettend uit naar morgen, want dan staat zwemmen met dolfijnen op het programma in Sea World!! :D

Liefs!

  • 29 April 2012 - 08:56

    Marjolijn:

    Hoi,

    Het weer aan de andere kant van de wereld is net als hier in ommen zeg maar.
    Bewolkt en we hopen dat het zonnetje nog erdoor komt vandaag. Ben er bang voor moet ik zeggen.
    Zwemmen met dolfijnen...wauw dat lijkt mij ook wel gaaf. Ben benieuwt hoe je t vond.
    Maar dat lezen we uiteraard binnenkort.
    Doe kalm aan.

    Groetjes marjolijn

  • 29 April 2012 - 09:06

    Bernadette:

    Gelukkig heb je weer wat beter weer! Echt gaaf dat je gaat zwemmen met dolfijnen. Ik ben benieuwd hoe jij dit vindt.... Nog eventjes en dan kom je alweer terug. Dus geniet nog even van dit mooie land. Spreek je snel weer! Liefs

  • 29 April 2012 - 10:14

    Tante Lien:

    Zoooo daar ben ik weer!
    Gelukkig vandaag beter weer,lekker langs het strand gewandeld ook lekker!
    Dus vanavond de laatste avond voor Marjet gaat ze direct door naar Nederland?
    Met dolfijnen zwemmen, helemaal te gek geniet ervan!
    Heel veel plezier morgen en we lezen binnenkort wel hoe het was......

    Dikke Kus Tante Lien en Ome Jan

  • 29 April 2012 - 10:22

    Jan Ellis En Ronja:

    Heej!

    Fijn dat het weer droog is!
    ook niet gek dat jullie koffers niet meer dicht kunnen en te zwaar zijn... We lezen alweer over souvenirs hihi.
    Ach en jullie hebben gelijk ook, erg leuk als herinnering! :D

    Groetjes en we wensen jullie super veel plezier morgen bij het dolfijnenzwemmen!

  • 29 April 2012 - 12:17

    Pa En Ma:


    Hallo !!!!

    Het weer knapt op.
    Droog 25 graden en bewolkt ik zeg beter dan de pijpestelen.
    Bikini kan dus in de tas blijven.

    Wij hebben morgen met Koninginnedag 22 graden en we moeten ons extra insmeren....heerlijk het weer hier,haha
    Het is denk ik maar voor 1 dag.
    Dus je hoeft niet jaloers te zijn.
    Ga morgen even kijken of ik nog wat rommel kan komen bij de kinderen.
    Jeetje wat ligt er op mijn kleedje!!!!!!
    Natuurlijk ook even een blik bij de scouting werpen.
    We gaan ook de verjaardag vieren met een oranje tompoes.
    En morgenavond vuurwerk!!!!
    Ja en lekker dichtbij dit jaar.
    Nou ziet er goed uit hè.
    Maar eigenlijk ben ik wel een heeeeeel klein beetje jaloers op jou voor morgen.
    Zwemmen met dolfijnen,lijkt mij echt geweldig!!!
    Denk dat ik maar een keer in het Dolfinarium ga vragen of het daar ook kan, 22 uur vliegen vind ik net iets te gek.
    We hopen dat je mooi droog weer hebt morgen en geniet er vooral van.

    Dikke kus en knuffel van ons.

  • 29 April 2012 - 15:08

    Evelien Doorn:

    Jeetje zeg, de teller staat nog maar op 10!
    Zwemmen met dolfijnen is echt een aanrader, ik heb het zelf op Curacao gedaan.
    Geniet nog maar even, ik hoop in ieder geval dat je nog mooi weer hebt de laatste dagen!

    Groetjes Evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 84413

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: