Another day in Surfers Paradise! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Another day in Surfers Paradise! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Another day in Surfers Paradise!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

01 Mei 2012 | Australië, Surfers Paradise

Haaaaai lezers,

Nou vandaag wederom een dag met zon hoor! Dit lijkt er meer op!
Eerst hebben we natuurlijk uitgeslapen, iets waar we allebei wel weer aan toe waren ;)

Lekker rustig opgestart: Aankleden, ontbijtje en nog even gezellig kletsen. Er zijn vandaag veel mensen weggegaan uit het hostel, want het is echt ontzettend rustig sinds gisteren.

Rond half 1 zijn we richting het centrum gegaan en hebben we gedeeltes van Surfers bekeken die we nog niet hadden gezien. Veel gelopen, gesnuffeld en gekeken natuurlijk. Nog een stelletje Chinese vrouwtjes de goede kant opgestuurd.'Ja we moeten naar het centrum'
Nou dan loopt u nu de verkeerde kant op! Haha.

In het centrum hebben Sandra en ik nog een lekkere cappuccino gedronken, in het zonnetje gezeten met een heerlijke fruit smoothie en boodschapjes gedaan. Toen was de middag alweer om en tijd om onze kliekjes te koken!

Morgen moeten we 10 uur uitchecken en ons de rest van de dag nog zien te vermaken. 18:00 worden we opgehaald door een shuttle die ons naar het vliegveld zal brengen! Ja mensen, morgen is het alweer tijd om terug te gaan naar Sydney en dan gaat ook onze laatste week hier in. Ben wel blij dat we nog even terug gaan, want vind Sydney toch eigenlijk wel en leuke stad! Denk dat het wel een beetje voelt als thuiskomen! Maar natuurlijk voelt het niet als 'echt' thuis, dus familie, wees maar niet bang ;)

Dit was het voor vandaag, tot morgen!

Liefs!

• 01 Mei 2012 - 12:18

Jan Ellis En Ronja:

Dat is wel echt humor! De ene toerist wijst de ander de weg :P Lachen!
    Ja en thuiskomen doe je echt alleen in Zwolle.. Maar gelukkig wist je dat zelf ook nog hihi.

Fijn om te horen dat je de zon die wij gestuurd hebben er nog op tijd was hahahahaahahaaaa!

Groetjes!

• 01 Mei 2012 - 12:18

Marjolijn:

He gelukkig maar. Dus je wilt wel weer naar huis toe?
    Lekker relaxen heerlijk toch.
    Dus nog een oaar dagen sydney en dan lekker naar huis.
    Tis wel weer genoeg geweest haha
    Dus de laatste dagen nog maar extra genieten van alles om jullie heen.

Dikke kus mij

• 01 Mei 2012 - 16:01

Tante Lien:

Heeeeeey,

Je hebt dus lekker uitgeslapen,en ben je weer fris en fruitig!
    Een relaxte dag gehad,ook wel een keer fijn...
    Nu je kunt de koffer weer inpakken en de reis naar Sydney aanvaarden haha...
    Ik schrok even dat je schreef het voelt een beet je als thuis komen,maar toen ik verder las werd ik toch weer blij!
    Want we willen je terug in Nederland,over een week je ben je lekker thuis,we kijken er naar uit!
    Nou ik wens jullie een goede vlucht naar Sydney,en zie dat je daar alles vandaan mee krijgt naar huis haha.
    Je zult nog wel moeten passen en meten( en wegen)
    Het volgende verslag zal wel uit Sydney komen denk ik!
    Nou doe de laatste week kalm aan en geniet nog even....

Dikke kus Tante Lien

• 01 Mei 2012 - 17:06

Marjolijn:

He gelukkig maar. Dus je wilt wel weer naar huis toe?
    Lekker relaxen heerlijk toch.
    Dus nog een oaar dagen sydney en dan lekker naar huis.
    Tis wel weer genoeg geweest haha
    Dus de laatste dagen nog maar extra genieten van alles om jullie heen.

Dikke kus mij

• 01 Mei 2012 - 20:37

Fancy:

Heey...

Sorry, ik moet toch eerlijk toegeven dat ik iets verzwakt ben met al je verslagen te lezen.... Maar geniet wel van al je foto's die ik op Facebook voorbij zie komen.. Tjee, wat heb jij een mooie herinneringen aan deze vakantie met alle dingen die je beleefd hebt.. Super!! Ben echt jaloers op je, met je dolfijnen en koalabeertjes!!
    Geniet nog even van je laatste week! Maak er een mooie afsluiting van!
    Liefs..

• 02 Mei 2012 - 10:28

Pa En Ma:

Hoihoi,

Nou dit klinkt echt als vakantie.

Koninginnedag is hier achter de rug het vuurwerk was echt heel mooi hier in Zwolle.
    Dit keer lekker dicht bij huis.
    Heb je het nog kunnen zien of horen daar bij jullie??
    We gaan ons nu op maken voor 4 en 5 mei.

Succes met de koffer voor de zoveelste keer inpakken.
    Ach het wordt routine.

Dikke kus en knuffel van ons.

• 02 Mei 2012 - 13:24

Marjolijn:

Zie dat mn berichten optimaal geplaats worden. Nou ja beter 2x dan geen keer toch haha