Stage stage stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Stage stage stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Stage stage stage

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Februari 2012 | Australië, Sydney

Tjonge, de 3e week stage alweer jongens! Wat gaat dat ontzettend snel :)

Vanmorgen om 6:15 uit bed gesprongen, aangekleed, ontbeten en op de metro gesprongen richting Ascham.

De collega's op school vroegen allemaal wat we gedaan hadden:
'We went to the blue mountains and to the opening of Mardi Gras season'
Collega's: ....oh.. that's something else..
Ze zijn dus niet zoveel gewend daar, hahaha :P

Mijn mentor was vandaag erg druk de hele tijd, dus heb nog niet echt wat kunnen bespreken met haar.. das wel vervelend. Hopelijk heeft ze morgen wel tijd, want het is wel echt belangrijk dat ik bepaalde dingen met haar door kan nemen..

Verder is er vandaag niet zo heel veel bijzonders gebeurd. Een schooldag zoals alle anderen en de dames waren goed te spreken vandaag! Ouders waren afgelopen vrijdag op school geweest voor een picknick en daarna mochten ze ook het klaslokaal kijken. Mijn mentor maakte zich daar alweer helemaal druk om en ze moest ervoor zorgen dat de brieven van de leerlingen aan de muur hingen en dat er wat van handvaardigheid in de klas hing.

Verder hebben ze vandaag ook geoefend voor een kleine voorstelling dat ze gaan doen. Ziet er ontzettend schattig uit :D Knap hoe goed de kinderen eigenlijk al zijn in zichzelf presenteren! Zeker een groot verschil met Nederland.

Vanavond hebben we wortelen met aardappelen gegeten en vanavond maar weer eens even lekker relaxen. Wie weet Gooische vrouwen kijken? We'll see :)

Tot de volgende keer!

Xxx Marieke

  • 13 Februari 2012 - 12:23

    Saskia:

    Hee heee!

    Hihi ik kwam gister terug uit Parijs en wat lag er op mijn bureau klaar.... een kaartje van marieke!! Super leuk! Heb hem gelijk maar een mooi plekje gegeven op mijn kamer! Dankjewel!!

    En phoe volgens mij staat je mentor onze grote druk van al die ouders.. als die altijd zo vroeg en tot zo laat op school is.. heeft ze nog wel wat vrijetijd? En indeed tis wel heel belangrijk dat je tijd vraagt van haar,, je doet al zoveel voor haar,, ze is verplicht om tijd vrij te maken voor haar student hoor.. en anders zucht je maar eens heel diep, want ik kan begrijpen dat het erg vervelend is,, je moet natuurlijk niet achterlopen met je opdrachten. Doen he :)

    Fijn om te lezen dat je je zo vermaakt,, echt wel tof! Is wel een geruststelling hoor.

    Ik kijk ook regelmatig even op mijn telefoon om te kijken of je al slaapt en wat je nu doet.. zoals gister was het 06:00 uur bij jou en toen zei ik tegen linn.. hee marieke is nu vast uit bed en gaat al bijna naar stage! ^^

    Ik keek de foto's van die wandeltocht en ik kon precies je hoofd voorstellen hoe jij hebt gekeken tijdens het lopen xd hihi zo'n typisch mariekegezichtje! :P

    Nou meisje geniet ervan en ik hoop je nog eens op skype te zien! Hoop bij te kletsen hoor!
    Liefss uit het regenachtige (ja en het smelt allemaal!) Zwolle.

  • 13 Februari 2012 - 12:42

    Jan Ellis & Ronja:

    Wat een leuk dagboek wordt dit zo :D
    De leraren zijn dus nog een beetje ouderwets..? Of verwachten ze niet van die cultuursnuivende leerlingen uit HOLLAND!! ;)

    Zie dat bij jullie de zon gaat schijnen.. Hier is het nog frissig en regelmatig nat :P Vanmorgen al lekker gewandeld met Ronja, frisse neus gehaald. Was lang geleden dat we gewandeld hebben :D

    Nou slaap lekker!!

    Dikke smok!

  • 13 Februari 2012 - 13:08

    Wim,Marjolijn,kids:

    Hoi hoi,

    alweer aan de bak geweest dus.
    Gaat echt super snel die weken.
    Morgen de mentor dus even aan de jas trekken. even bij praten.
    verder klinkt het weer goed.
    Ook het eten. Zo hollands allemaal.
    hier word het boontjes,aardappels en verse worst. Weet niet of je wilt weten maar bijdeze dan haha
    We kijken weer uit naar morgen.

    dikke kus,.

  • 13 Februari 2012 - 13:39

    Tante Lien:

    Hoi Marieke,

    Dus ze vonden dat Mardi Gras niet interresant haha
    Is natuurlijk een soort volks feest,is niet sjiek genoeg haha.
    Waar is die mentor dan toch zo druk mee, ze heeft
    toch vijf wel minuutjes voor jou over!
    Trek haar maar aan de jas of mijn part aan de rok, jij moet toch ook verder!
    Lekker hollands gegeten lees ik!
    Nou ik ga weer stoppen, tot morgen maar weer...
    xxxxxxxxxjes Tante Lien

  • 13 Februari 2012 - 21:18

    Pa En Ma:

    Hallo australië,

    Nou de tijd gaat hier ook snel hoor.
    Voordat ik het wist was de ochtend bij Bennie alweer om.
    Ik heb niet gelezen bij Ellis dat ze je vertelt heeft over de cake die ze bij de koffie voor ons heeft gemaakt.
    Ze vertelt het je vast nog wel.
    Zo zie je maar de familie vertelt je weinig nieuwtjes.

    Vond je trouwens erg netjes gekleed op de foto.
    Ze hebben vast geen commentaar op jullie uiterlijk

    Hebben jullie alweer plannen gemaakt voor het weekend?

    Dikke kus en knuffel van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 84533

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: