Uitslapen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Uitslapen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Uitslapen!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Maart 2012 | Australië, Sydney

Zoooo wat een zon vandaag! Heerlijk! Ik geloof dat het weer nu eindelijk door heeft hoe ik het wil hebben hier ;)

Vanmorgen kon ik heerlijk blijven liggen en ik heb maatregelen genomen, aangezien Sandra er gewoon vroeg uit ging (ze had een picknick met haar klas). Dus: Oordoppen in en ik heb een perfecte nacht gehad en de wekker niet gehoord!

Ik werd wakker rond 8 uur en ben blijven liggen tot een uurtje of 9. Daarna vond ik het maar eens tijd om eruit te gaan en heb ik rustig ontbeten.

Gezellig gekletst met de huisgenootjes, die allemaal werk aan het zoeken zijn. Dus ik heb hun verhalen aangehoord, haha. Het zijn wel leuke meiden (ondanks dat sommigen niet al te schoon zijn ;) )
Rond een uurtje of 1 ben ik begonnen met schoolwerk en dat schoot aardig op! Beter dan gisteren in ieder geval. Ik kan echt veel beter thuis werken dan op school, raar is dat!

Opeens keek ik op de klok en was het al half 4 en een paar minuutjes later kwam ook Sandra binnen met haar boodschappentasje. Ze was na stage nog even langs de Aldi gegaan voor leuke aanbiedinkjes ;) Blazer aan, sjaal om en buiten is het 26 graden. Heb haar dus wel even uitgelachen :P
Toen zijn we samen nog even naar een andere supermarkt gegaan hier in de buurt, voor wat ‘vergeten’ boodschappen.

Eenmaal thuis was het tien voor 5 en wilde Sandra nog graag naar het park. Ik had niet zo heel veel zin, dus ze is alleen gegaan. Vind dat altijd wel vervelend, maar ja..
Nu nog even gtst terug kijken (heb een goede site gevonden die niet stottert!) dus ik heb heel wat in te halen! Wat een spanning en sensatie toch weer in Meerdijk!

Straks als Sandra thuis is weer eten koken (macaroni MET champignons van de Aldi…) en vanavond niets bijzonders, misschien een filmpje!

Morgen gaan we waarschijnlijk naar het strand! Als het weer mooi is! En dat hoop ik, want dan kan eindelijk die nieuwe bikini uit de kast, haha.

Oja, die zangvogel bij ons in het appartement heeft morgen een auditie bij de Australische versie van X-factor, hahahaha. Ben erg benieuwd :P

Nou lieverds, tot morgen!

Kus!

  • 09 Maart 2012 - 08:46

    Tante Lien:

    Hoi hoi,

    Dus je ligt aardig op de rit met je schoolwerk mooi zo!
    Dus julie houden de aanbiedingen wel in de gaten haha...
    Krijg je daar ook folders aan huis,of moet je dat in de gaten houden als je in de winkel bent????
    Nou maar hopen dat het morgen
    strandweer is,kun je eindelijk je bikini dopen haha...
    Voor straks een goeie welterusten en tot morgen maar weer!

    Xxxxxxxxx Tante Lien

  • 09 Maart 2012 - 08:52

    Tante Lien:

    Ben ik nog even weer,dit wil ik steeds al vragen,hebben jullie ook een balkon waar je lekker buiten kunt zitten???

    Greeeeetz

  • 09 Maart 2012 - 11:26

    Marjolijn:

    Nou nou, heerlijk joh uitgeslapen tot 9 uur. mmmm ben dr ook weer aan toe.
    haha
    nou fijn dat je zo opgeschoten bent. Dus eigenlijk was je de tijd even vergeten. Heb je wel gelunchst dan?
    of had je on tbijt en lunch ineen.
    Dat van hyves ging over hoelang je wel niet moest zwemmen. kijk maar even bij een www van ellis. die wou al aan t zwartewater staan kijken of je al aan kwam drijven. Ik ben toen an een rekensom begonnen maar zag dat hij nog niet helemaal af was. wel kun je beter met het vliegtuig terug komen. nou ja kijk maar eens even.
    Macaroni met champions....uhmm......verder niets erin??? of is dit int kader van de bezuinigingen....studentenkost.
    Kan overigens best lekker zijn.
    Nou jij niet naar t park,maar morgen je bikini uit stof. nou nu hopen dat de zon blijft en jullie hem niet wegjagen met die witte melkflessen. hashas
    Nou mop..geniet van je vrije dagen en tot morgen aarschijnlijk.

    gr mij

  • 09 Maart 2012 - 20:08

    Pa En Ma:

    Joehoe!!!!!!!!

    Nou daar ben ik weer.
    Wat heerlijk dat er oordoppen bestaan,en dat je ze bij je had natuurlijk.

    Wat een gezellige huisgenoot heb je.
    Zeg even OHAYOU tegen haar,haha
    Dus de dag is eigenlijk om gevlogen.
    Is het mooi weer moet je voor school bezig.
    Maar gelukkig is het morgen ook lekker weer.
    Moergen lekker een dagje strand.
    Heb je vast zin in.
    Succes morgen met het huisgenotendiner.

    Nou hoor wel hoe het morgen allemaal was.

    Dikke kus en knuffel.


  • 09 Maart 2012 - 21:02

    Jan Ellis & Ronja:

    Haai lief!

    Fijne berichten :D
    Jullie gaan naar het strand.. Dat betekend dus dat het water uit de straat is verdwenen?? hihi.
    Geniet van jullie wel verdiende weekend!

    XxX
    En een hele dikke knuffel van Ronja (incl. sliertje zever ;))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 84551

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: