De reis naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu De reis naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

De reis naar Brisbane

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 April 2012 | Australië, Brisbane

Jaaaa we zijn in Brisbane!!! :D Alles is goed gegaan en we zitten nu heerlijk in een knus, vies, naar vis ruikend hostel. Ik hou d’r zo van!

Vanmorgen ging de wekker om 8 uur in verband met het ontbijt. Heerlijk genoten van m’n muesli, boterhammetjes en vruchtensapje.. voor de laatste keer! We hebben eigenlijk na het ontbijt niet zoveel gedaan, behalve lekker uitgerust, de koffer ingepakt en we zijn ook nog even naar de buurtsuper gelopen om een lunch te regelen.

Ik heb een heerlijk ham/kaas bolletje gehad met yoghurt en jus d’orange. Jaja, sjiek! En na de lunch is er eigenlijk niet veel gebeurd. Beetje gelezen, gekaart en gewacht tot het één uur werd, want dan kwam de shuttle bus ons ophalen. Uiteindelijk werd het natuurlijk niet één uur (zoals afgesproken) maar tien voor half 2. Gelukkig nog op tijd op het vliegveld, aangezien ons vliegtuig rond tien over half 3 vertrok. Aangezien het een binnenlandse vlucht is hoef je niet zo ver van te voren op het vliegveld te zijn :)

De vlucht was weer prima, maar anderhalf uur dus dat was prima vol te houden. Eenmaal op het vliegveld van Brisbane voelde het gelijk een stuk anders qua klimaat (logisch), maar nog steeds lekker hoor! We hebben de Airtrain naar de city genomen en toen begon het volgende probleem: Met zware rugtas en koffer heuvel op, heuvel af te lopen naar het hostel. Bleek achteraf dat we een rondje hebben gelopen -_-‘

Afijn, we hebben het gevonden en we zitten nu dus heerlijk in een stinkend hostel, hahaha. Ach, het is maar voor 4 nachten, dus dat is uit te houden!

Op het moment is het half 10 en ik ga denk ik zo slapen, want ik ben best wel moe van al dat gereis en gesjouw! Morgen staat de Australia zoo op het programma! Veel zin in!

Kus kus!

• 20 April 2012 - 14:49

Marjolijn:

haai,

ik had al vernomen dat je goed geland was en een goede reis had gehad. altijd fijn om te horen.
    Wel jammer van t Hostel,maar ja zoals jezelf al zegt voor 4 nachten en dat moet lukken toch.
    Nou we kijken weer uit naar je avontuurtjes daar.

dikke dikke kus mij.

• 20 April 2012 - 15:47

Tante Lien:

Heeeey Meisie,

Fijn weer wat van je te horen!
    Ik hoor natuurlijk wel van je Ma zo tussen de verslagen door hoe het met je gaat!
    Je zit nu dus in een stinkend hostel,gelukkig zijn er al wat nachten voorbij van de 4 haha
    Ik ga nu je volgende verslag lezen!

liefs Tante Lien

• 20 April 2012 - 18:43

Pa En Ma:

Hey vliegende Hollander,

Nou je vliegt van hot naar her.
    We kunnen het bijna niet bijbenen.
    Hebben jullie bordjes gevolgd rotonde,haha
    Ben benieuwd wat jullie van Brisbane vinden,maar dat gaan we nog horen.
    We wachten af.

Dikke kus en knuffel van ons.

• 23 April 2012 - 13:59

Jan Ellis En Ronja:

Haai!

Wat fijn dat dit hostel ook weer helemaal naar jullie zin is! haha.
    Die 4 dagen vliegen zo om!

Groetjes!