Zondag? Regendag zul je bedoelen :P - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Zondag? Regendag zul je bedoelen :P - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Zondag? Regendag zul je bedoelen :P

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Maart 2012 | Australië, Sydney

Nou niet helemaal, want de ochtend en het begin van de middag waren zonnig.

Ik was rond 9 uur wakker en ben weer rustig opgestart. Lekker ontbeten nog m'n lesvoorbereidingen gemaakt voor morgen.

Rond een uur of 3 leek het me wel leuk om even naar het park te gaan, aangezien de zon nog scheen en Sandra wou wel mee. Dus wij met z'n tweeën naar Darling Harbour, waar het ontzettend druk was! Jeetje, allemaal kinderen in het waterparkje, bandje dat buiten stond te spelen, etc. Er gleuk dus! We hebben lekker van de zon genoten, maar even later rukte de bwolking alweer op. Dus besloten we maar richting de supermarkt te gaan, om nog wat boodschappen te doen.

Toen ook die binnen waren gingen we weer richting appartement, waar we nog even lekker konden chillen. Ik heb m'n nagels mooi rood gelakt (heb nagellakjes gekocht voor 2 dollar per stuk! Koopje!)
Rond een uurtje of 6 was het tijd om te gaan koken en.. daar komt ie Marjolijn: We hebben rijst met zoet zure saus geten. Tja, je heb nu al wel door dat er vrij weinig variatie in ons eten zit, hahaha.

Nu gaan we nog even een filmpje kijken en niet te laat naar bed, want morgen begint stageweek nummer 6!

Dit was het voor vandaag! Niet zo lang, maar ja.. Het is toch iets!
Ik hoop dat jullie nog een fijne zondag hebben en ik kijk weer uit naar jullie reacties!!

Liefs Marieke.

  • 04 Maart 2012 - 09:14

    Marjolijn:

    Haai,

    Nou fijn dat je even aan me dacht. Haha
    Klinkt lekker. Ga het onthouden.

    Nou ja jullie zijn er toch even uittgeweest. Toch het zonnetje even gezien. Meer als hier denk ik.
    Stageweek 6 alweer. Man dat gaat ze snel. Ze zullen jullie missen straks zeg.

    Je kunt straks altijd nog solliciteren bij de ongediertebestrijding. Je roeit alles uit dus .......tip misschien?

    Nou geniet van jullie avond. Op tijd erin en fris erweer uit.

    Dikke kus mij en mn mannen

  • 04 Maart 2012 - 10:37

    Tante Lien:

    Heeeey Hello,

    Dus de dag is bewolkt geëindigd en weg was de zon weer haha...
    Zijn de winkels daar elke dag open????
    Morgen de zesde stage week alweer waar blijft de tijd,gaat allemaal erg snel!
    Moeten jullie na deze week nog twee weken???
    Ti's net of je net weg bent,maar dat is inmiddels denk al een week of zeven toch.
    Nou ik zou zeggen succes morgen maar weer!
    Voor je het weet ga je lekker vakantie vieren...
    En dan kom je lekker weer naar huis, ook weer heel fijn!
    Nou lieverd tot je volgende verhaal maar weer!

    Knuffel en een kus Tante Lien en je
    Oom natuurlijk

  • 04 Maart 2012 - 11:05

    Jan Ellis & Ronja:

    Haai zusje!

    Fijn om te horen dat het water nog niet 18-hoog-staat en jullie nog gewoon naar het park kunnen!
    We vinden wel dat jullie een beetje last krijgen van een luxeprobleem.. Mooi weer en hup naar buiten.. IEW wolken hup naar binnen. :P

    Misschien leuk om te weten wij eten vanavond soep haha!

  • 04 Maart 2012 - 17:30

    Pa En Ma:

    Haaaai meisje,

    Wat dacht je als ik de bikini niet aan kan dan mijn nagels maar lakken.
    Ik ga ervan uit dat de teennagels ook meegenomen zijn.
    Dus als de zon deze week komt staat het leuk in de sandaaltjes.
    Miste alleen een foto van het eindresultaat.
    Je weet we willen alles weten.
    Nou ja bijna alles.

    Dus vandaag weer lekkere
    En dan nog de vitamientjes,toppie!!

    Ook nog de buiten vitamientjes helemaal goed.

    Zo, veel succes met de stage.

    Dikke kus en knuffel van ons.

  • 05 Maart 2012 - 05:35

    Marieke Van Gelder:

    Hee lieve tante & nicht van mij! Ja het vliegt voorbij! Maar goed ook, want ik wil nu graag gaan reizen en leuke dingen doen, hihi.

    Na deze week nog 4 weken te gaan! :D
    Enne, Marjolijn, anders plaats jij ook elke dagen even wat je gaat eten, misschien breng je ons dan ook nog op ideeën, hahahaah :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 84443

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: