Lazy~ - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Lazy~ - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Lazy~

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hee trouwe lezers!

Vandaag begon top, want ik heb mijn lieve tante gesproken via Skype! Had de wekker om 8 uur gezet (ong. 22:00 NL tijd), ben onder de douche gesprongen en daarna de computer aangezet.
Natuurlijk had ik eerst weer internet problemen, zoals gewoonlijk als je het internet op MOET. Maar gelukkig besloot het internet op een gegeven moment mee te werken.

En ja hoor, binnen een paar seconden had ik tante Lien live aan de lijn! (Met een flits van ome Jan xD) Super leuk! Gezellig gekletst over van alles en nog wat en zij wist me te vertellen dat ik nog maar 15 (!!) stagedagen heb! Jeetje dat klinkt echt weinig!
Iedereen blijft maar zeggen hoe snel de tijd gaat en eigenlijk is dat ook wel zo.

Verder heb ik vandaag vrij weinig gedaan. Heb een soort gerechten site doorgespit om te kijken of er nog gerechten tussen zaten die wij kunnen maken (voor wat meer afwisseling). Daarna nog wat voor school gedaan en dat ging prima onder het genot van een kopje koffie! (oplosbare uiteraard :P )

Sandra ging rond een uurtje of half 4 naar het park met Raymond. Ik had niet zoveel zin, want had de dag ervoor de hele dag liggen luieren op het strand. Weer in de zon zitten en muziek luisteren gaat dan vervelen ;) Dus ik was heerlijk alleen thuis! Wat een rust zeg! Heb je soms even nodig.

Vanavond hebben we gebakken aardappeltjes gegeten met witte bonen in tomatensaus! Omnomnom. (wisten jullie dat die bonen maar 80 cent kosten hier?!)
Heerlijk gegeten en daarna naar de supermarkt, voor wat boodschapjes :)
Weer 27 dollar er doorheen gejast en daarna met zware tasjes weer terug naar het appartement. Nu zit ik wat te surfen op het internet en ondertussen te skypen (met beeld, zonder geluid) met m'n lieve vriendinnetje Esther! (die nog steeds geen microfoon heeft gekocht ondanks dat ik hier al twee maanden zit :P )

Verder ga ik vandaag niet veel doen, wel op tijd naar bed, want morgen begint stageweek nummer 7!

Nou, weer genoeg van vandaag!

Bye bye!! :D

Xxx Marieke


  • 11 Maart 2012 - 10:54

    Tante Lien:

    Heeey Meisie,

    Ik vond het ook heel gezellig dat ik met je geskypt heb,lekker met elkaar kletsten helemaal top!
    Ze zeggen dat we zowat twee uur hebben zitten kletsen haha....
    Ik dacht zelf een uurtje ofzo,maar maakt niet uit ik vond het helemaal leuk!
    Verder heb je dus een lekkere rustige dag gehad is ook wel eens fijn,morgen moet je weer aan de bak!
    Heb je voor Assembly weer een nieuw onderwerp of zijn jullie nog niet klaar met de vorige??
    Nou ik zou zeggen veel succes morgen,en tot het volgende verslag kijk er naar uit!

    Dikke kus Tante Lien en Ome Jan

  • 11 Maart 2012 - 14:53

    Jan Ellis En Ronja:

    Haai!

    Na onze korte skype sessie zijn we naar de buurtjes gegaan, koffie drinken. De zon bleef schijnen dus hebben we gewandeld! Maar wat een wind zeg! Dus we zijn lekker uitgewaaid :D

    Kusssssssssssssssss en tot skype!

  • 11 Maart 2012 - 16:34

    Pa En Ma:

    Dus je vond het gezellig met tante Lineke.
    Ze was helemaal verrast.
    Nou het was gisterenavond gezellig hier.
    Ze had inderdaad helemaal niet in de gaten dat ze al zolang met jou aan het praten was.
    Toen je had afgesloten ging ome Jan haar natuurlijk even op de kast jagen.
    Dat het nergens op leek dat ze zolang met je aan het praten was,terwijl ze op visite was,hahaha.
    Nou wie weet zie je haar nog eens.

    Net als Ellis hebben wij vanmiddag ook gewandeld.
    Heerlijk weer en geen windje te bekennen.

    En heeft Ester geen microfoon in de pc zitten of is die kapot?

    Tot zover weer.

    Dikke kus en knuffel van ons.

  • 11 Maart 2012 - 19:27

    Esther:

    je moet de lieve lezer wel even vertellen dat ik de microfoon heb weten te laten werken en dat we nog een uur gekletst hebben hoor :pp ik mis jeee!!

  • 12 Maart 2012 - 06:56

    Marjolijn:

    Nou ja zeg......heb ik gisteravond nog een heel verhaal getypt zie ik net dat hij niet is geplaatst.
    tssss.

    nou ik had dus geschreven dat tante Lien het ernorm leuk vond om te gesproken te hebben en ja....geen 5 minuutjes.....neee uren.
    haha nou gezellig toch.

    Nou en de aardappeltjes met bonen in tom.saus hoe lekker is dat zeg. en zo heerlijk goedkoop en betaalbaar voor jullie studenten.
    Ben je nog verbrand of heb je je goed ingesmeert en je hoedje opgehad.

    Nou nog maar een paar dagen stage en dan lekker nog even verder rondkijken en ach die tijd vliegt voorbij.
    nou wijfie, fijne dag gehad. kus mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 84436

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: