Het is weer woensdag ;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Het is weer woensdag ;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Het is weer woensdag ;)

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Maart 2012 | Australië, Sydney

Wat een dramadag zeg!
Het begon al geweldig met een jankend kind dat vond dat ze teveel had om te dragen en gooide zo alles van zich af!

Toen ik vanmorgen bij de receptie stond, kwam er een moeder binnen die zei dat haar dochter een zin voor het huiswerk over mij had geschreven, haha. Ze moesten een zin schrijven met het woord 'Miss' erin. Ze had geschreven: Miss van Gelder is called Miss, because she is not married but she is still a nice teacher.
Schattig!

Vandaag heb ik m'n rekenles gegeven en hij ging erg goed! Qua tijd heb ik nu helemaal door hoe of wat en ik voel me helemaal op m'n gemak nu tijdens het lesgeven! Beetje jammer dat het de één na laatste week is ;)

's Middags heb ik een andere klas geholpen met het maken van de hoeden voor de hat parade. Wat een chaos! Die lerares liet de kinderen maar hun gang gaan en het was net een klas in Nederland, hahaha. Nee het viel wel mee, maar ging niet helemaal zoals het hoort! De lerares geeft dit jaar voor het eerst les op Ascham en daarom wist ze ook niet wat ze moest verwachten. Daarom vroeg mijn mentor of ik haar wilde helpen. Gelukkig heeft ieder kind nu een hoed en sommigen zijn zelfs al klaar! Er zitten er leuke resultaten tussen :)

Na stage hebben Sandra en ik nog even wat boodschappen gedaan en we hebben Hollands drop gekocht om uit te delen tijdens onze laatste Assembly morgen! Hopen dat ze het leuk vinden! (lekker waarschijnlijk niet zo, haha).

Op dit moment zitten we lekker uit te rusten na een drukke dag en vanavond ga ik nog even gezellig skypen met m'n lieve zus. Uiteraard moeten we de quiz voor Assembly ook nog in elkaar zetten! Druk druk dus!

Dikke smak van mij!

  • 28 Maart 2012 - 09:40

    Tante Lien:

    HoiHoi,

    Dus het begon wat dramatisch vanmorgen!
    Het is wel schattig dat zo'n meisje een zin over jou maakt,hoe lief is dat.....
    Je rekenles ging ook super wat wil je nog meer haha
    Nu maar hopen dat ze drop lekker vinden,anders heb je voor niets je dollartjes uitgegeven zou zonde zijn!
    Nou ik wens jullie veel succes met de Assembly morgen!

    Knuffel Tante Lien

  • 28 Maart 2012 - 13:16

    Marjolijn:

    Heey wijfie,

    Nou ben blij te lezen dat ook daar de kids wel eens spullen van zich afgooien als ze het even niet naar hun zin hebben haha Hoe hollands klinkt dat hahah
    En ook dat de kids daar wel een chaotisch zijn. mmm klinkt een stuk gezonder allemaal. Wat een leuk idee...hollandse drop...ben benieuwt wat ze er van vinden.
    Wat een lief meisje zeg. beter dat ze dit schrijven als iets anders. Nou top dat je rekenles lekker ging. je hebt er alweer bijna de week opzitten en dan nog 3 daagjes mm en dan....lekker vakantie. Hoe heerlijk klinkt dat. haha
    Nou meis we horen morgen weer meer.
    dikke kus mij

  • 28 Maart 2012 - 19:07

    Pa En Ma:

    Haaai,

    Wat fijn om te lezen dat de rekenles goed ging.
    Je weet wat ze van je verwachten en daar voldoe je aan!!
    Dus de hoeden zijn bijna klaar.
    We krijgen toch nog wel een foto te zien van die hoedenparade?
    Is het nog een idee on zo'n kindertrolly voor dat meisje aan te schaffen?
    Of is dat teveel bombarie als ze weer de auto in moeten.
    Komen er ook wel kinderen op de fiets of wordt alles per auto afgeleverd??
    Ben benieuwd hoe de quiz verloopt,of ze nog wat hebben onthouden.
    Ach en staat het weekend alweer aan de deur te kloppen.

    Voor straks werk ze en succes.

    Dikke kus en knuffel van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 24 Dec. 2011
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 84456

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 22 Augustus 2017

Marieke in Japan

23 Januari 2012 - 09 Mei 2012

Marieke's adventures in Australia!

Landen bezocht: