Reis naar Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu Reis naar Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Marieke Gelder - WaarBenJij.nu

Reis naar Hervey Bay

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 April 2012 | Australië, Hervey Bay

Haiiiiii!

Nou vandaag wordt het een kort reisverslag, want we hebben eigenlijk alleen maar in de bus gezeten vandaag, haha!

Vanmorgen ging de wekker om kwart over 9, zodat we nog lekker uit konden slapen, maar ook nog op tijd genoeg uit bed waren om de koffers in te pakken en dergelijke. Natuurlijk moesten we eerst weer in de rij staan voor de douche (Marjet is er inmiddels een prof in, haha) en toen ook die rituelen weer klaar waren konden we de koffers inpakken.

Dat was zo gepiept, dus besloten we ook nog naar de supermarkt te gaan voordat we moesten uitchecken. We hebben wat lekkere dingetjes gehaald voor onderweg in de bus. We moesten naar de coach terminal in Brisbane, ongeveer 5 minuutjes met de trein. Daar aangekomen hebben we ons gemeld bij de balie en rond kwart voor 12 konden we instappen.

De rit duurde (inclusief stops) 5 uur en was prima vol te houden. Muziek op, boekje erbij en gaan met die banaan! Op de helft nog even een heerlijke ijskoffie op gedronken en in de bus kon ik genieten van mooi uitzicht. Niks te klagen dus!

Eenmaal in Hervey Bay moesten we nog even wachten op onze pickup die ons naar ons hostel moest brengen. En wat een mooi, schoon en gezellig hostel! Perfect! Vanavond hebben we nog even boodschappen gedaan voor het avondeten. We hebben heerlijke wraks gegeten!

Morgen weer fris en fruitig om tien voor half 8 klaar staan om naar Fraser Island te gaan! Zin in!

Kus!

• 22 April 2012 - 12:52

Marjolijn :

Heerlijk een schoon hostel. Wat een genot dan weer haha.
    5 uurtjes in de bus,nou kon je mij bij elkaar schrapen,maar ben blij voor jullie dat het mee viel haha.
    Het was de reis dus wel meer dan waard.
    En dan die heerlijke wraks haha.
    Ze blijven lekker hè.
    Nou geniet van de frisheid......dikke kus mij

• 22 April 2012 - 17:18

Tante Lien :

Hier ben ik weer!
    Dat was dus een hele reis,gelukkig was er veel te zien onderweg!
    En wat een genot een lekker fris Hostel!
    Wat gaan jullie hierna doen ik weet het niet meer,heb al wat oude verslagen door gespit maar kan het niet weer vinden!
    Zal vast weer leuk,gezellig en mooi zijn jullie kennende!
    We horen weer van je nieuwe belevenissen ben erg benieuwd.....
    Nou geniet van je laatste weken en pas goed op elkaar!

Xxxxxxxxxxjes Je Tante uit Hasselt

• 23 April 2012 - 14:27

Jan Ellis En Ronja:

Heuj!

Tjonge de hele dag in de bus met dat mooie weer! Jullie weten ook niet wat je wilt.. Als het regent lopen jullie de hele dag buiten.. Afijn, voor 5 min. de trein pakken vinden wij toch getuigen van overbodige luxe.. Of zijn jullie schoene van al het wandelen al versleten..??

We kijken uit naar Fraser Island!!

• 23 April 2012 - 18:43

Pa En Ma:

Hallo daar,

Nou je kan straks geen bus meer zien.
    Wat een gereis.
    Maar met een boek en muziek maakt het wel wat fijner,moet je niet vergeten om van je af te kijken.
    We wachten op de eiland avonturen.

Dikke kus en knuffel van ons.